Dubai polisinin garajı lüks otomobil galerisine döndü

Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
süper lüks israf müthiş bir gösteriş hevesi işte size zeki müren.
o araba olsa ne olmasa ne adamlar reklamın iyisi kötüsü olmaz demişler. ayrıca bu ülkede suç oranı nedir ki , nufus ne kadar ki? adamlar türkiye deki gibi otuzsekizbin polis aracı alacağına sekiz araç alıp aynı işi yapıyorlar. bu pencereden baksana.

dipnot:
1-Dostlar adamların parası var ve harcıyorlar bundan size ne, sizin varken harcamıyor musunuz ?
2-Adamlar din falan diye hiçbiryerlerini yırtmıyorlar. Oluruna bırakmışlar herkes kendince yaşıyor birşeyler.
3-Onca zenginlik içinde parayı mala mülke harcamazsa adam ya afedersin eşcinsel olur ya da şarapçı.
4-memlekette hacıların yaptıkları yardımları gözümünün içine soka soka yapıyorlar gösteriş yapıyorlar diyorsunuz hem de diyorsunuz ki onca aç fakir varken bu arabalar vs. ne biliyorsunuz yaptıkları yada yapmadıkları yardımı ? ( bu noktada ben israf içinde olduklarnı düşünüyorum bu nokta farklı bir nokta )
5-şile yoluna gazlamaya giden türk ile parasını lükse harcayan arap arasında fark yok. var mı ? ikisi de parasını keyfine harcıyor. çok olan çok az olan az harcıyor.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
“Dünyadaki açlık ve sefaletin nedeni yoksulları doyuramamak değil, zenginleri doyuramamaktır!”
 
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
175
Lafın bana mı bilmiyorum ama konuya açlıktan ölen insanlardan giren ben olduğum için cevaplayayım.
Dinden girecekken özellikle vazgeçtim sivrilik yapmayayım bu sefer diye.
Bir aç doyurdum mu bilmiyorum ama aç olan birilerinin karnını doyurması için bişeyler yaptım (bu adamlarda yapmıştır belki bilemem).
Ama insanlığa faydası dokunacak birşeyler yapsam da yapmasam da, bu mahlukatları dininden çok rahat vururum hatta dinlerine gün yüzü görmemiş küfürler ederim.
Ayrıca Dubai de olmasıyla New York'ta, Paris'te vs. olmasının hiç bir farkı yok benim gözümde.
Ortada ekstra olarak sinir bozucu olan şey; bu adamlar din diye kıçlarını yırtarken, kendileriyle bu denli çelişiyor olması
Kimse kendini din diye yırtmıyor asıl. Kendini, ''ne yapsamda insanların dinine hakaret etsem'' diye gezen tipler var hemen üstlerine alındılar zaten. Din hakkında hiçbir araştırma yapmayıp sadece gördükleriyle eleştiri yapan insanların yorumları ve saçma sapan lafları çokta umrumda değil sadece fikrimi söyledim. Ayrıca Motorkafa; o insanlarla aynı din e mensup olduğum için söylüyorum, senin dine küfretmen benim inancımdan birşey eksiltmez hatta ve hatta güler geçerim yine kendine yakışanı yapmış diyip.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
araplar kadar salak işe yaramaz millet yok
petrol gelirleri ile yabancı devletlerin pazarı hale geliyorlar
yollara 10 ayrı kameralandırma sistemi getirdiler kuş ucurulmuyor istendiğinde adrese teslim ediliyor .polisten kaçma devri kalmadı ama bunlar gösteriş diye yabancının uzay mekiğini ithal ediyorlar :queen:

bunların amacı ilgi çekmek polisinde devletinde gücünü göstermek lakin silahını bile onlardan alıyon :D
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Benim derdim kimin neye inandığıyla değil.
Hiç kimseyi de şu ana kadar inançlarıyla yargılamadım. İsteyen istediği tanrıya inanır. Sen Allah'a inanırsın bir başkası saksıya inanır. Umrumda değil.
Benim lafım saksıya inanıp, insanları saksı inancıyla sömürenlere

Aynı bunun gibi

 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Hayır benim anlamadığım sırf bu adamların topraklarına yakın bi yoldan geçtin diye, öz benliğinde var olan mütevazi yapını, annenin(kadının kutsallığını), insan sevgini, eşine dostuna tüm insanlığa olan misafirperverliğini,

paylaşmanın verdiği iç huzuru, eğitime araştırmaya (ilim, bilim...) verdiğin önemi, her koşulda tertemiz olmaihtiyacını çabanı..., düşenin yardımına koşma, düşenden fazla üzülen insanlığını... ... ... ...

Yahu bunların hepsini nasıl kaybetmeyi göze alıp, sadece gösteriş için yaşayan içi boş bir kültüre özenebilirsin, hadi özendin buna tüm halkını nasıl sürükleyebilirsin, hadi asarım keserim deyip sürüklemişsinde özünde senden üstün, onbinlerce yılda olgunluğun doruklarına ulaşmış bi KÜLTÜR yokken neden NEDEENN :pr:

not: Bahsettiklerimin inanç ile uzaktan yakından alakası yoktur. Lafım İnanç ile yönetim/yaşam biçimini birbirinden ayırmayı bi türlü becerememiş, gelmiş geçmiş mercimek beyinlilere!
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Hayır benim anlamadığım sırf bu adamların topraklarına yakın bi yoldan geçtin diye, öz benliğinde var olan mütevazi yapını, annenin(kadının kutsallığını), insan sevgini, eşine dostuna tüm insanlığa olan misafirperverliğini,
paylaşmanın verdiği iç huzuru, eğitime araştırmaya (ilim, bilim...) verdiğin önemi, her koşulda tertemiz olmaihtiyacını çabanı..., düşenin yardımına koşma, düşenden fazla üzülen insanlığını... ... ... ...
Yahu bunların hepsini nasıl kaybetmeyi göze alıp, sadece gösteriş için yaşayan içi boş bir kültüre özenebilirsin,

kimlerden bahsediyorsun mesela? (cevabı biliyorum)

peki sana yüzlerce yıl birarada yaşamış (Arap ve Türk toplumları) uygarlıkların birbirinden etkilenmesine veryansın ediyorken, şu kısa ömründe hiç bir zaman bir arada yaşamadığın toplumların güdümüne girip onlar gibi hareket etmeye başladığın gerçeğini hatırlatsam :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Benim derdim kimin neye inandığıyla değil.
Hiç kimseyi de şu ana kadar inançlarıyla yargılamadım. İsteyen istediği tanrıya inanır. Sen Allah'a inanırsın bir başkası saksıya inanır. Umrumda değil.
Benim lafım saksıya inanıp, insanları saksı inancıyla sömürenlere

Aynı bunun gibi

[url]http://imageshack.us/a/img195/3770/201211191335265.th.jpg[/URL]

İsteyen istediğine inanabildigi gibi, isteyende istediğine yardım eder. Bize ne...
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Pireye kızıp yorgan yakmak değil benim yaptığım.
Ben müslümanlara yada islama sövmüyorum.
Bahsi geçen arapların dinine sövüyorum.

neden dinlerine de anlayışlarına değil?
onları bu hale getiren dinleri miydi?
lüks tüketim bunlara mı has? başka hiç bir dinden ve medeniyetten örnekleri yok mu da özellikle bunlara ve bunların dinine?

küfredeceksen bencilliklerine, vurdumduymazlıklarına küfret
dini karıştırma ki kafanı 3 nümeroya vurmayalım :p
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bahsi geçen arapların dinine niye sövüyorsun kiro. Sanane dinlerinden, gorgusuzlukle din ayni sey mi? Örümcek kafa olsun senin nick bence. :D
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
:pr:

Aga diyorum ki bunun aynısını bu adam yapsa direk kendisine söverim





Ama bu adam yaparsa dinine söverim



Sonuçta ikisi de müslüman.

Ulen ayrıca bu konuyu dine ben getirmedim.
Bkz : ilk yorumum " Dünyanın bi tarafında çocuklar açlıktan ölürken, öteki tarafında da böyle şerefsizler kol geziyor işte. "
Ama ne hikmetse dine çektiğim düşünüldü
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
http://www.youtube.com/watch?v=hI7JW-hKs2c

Özellikle 30:11 den sonrasına bakınız..
Şeyh çadırında çatal-kaşık yok..
Yemekten sonra nasıl el yıkandığına ÖZELLİKLE dikkat.!
Ya bunlar para altında kalsa ne olur?
(Ayrıca suudi köpeğine müslüman demek ne derece doğru? Sonuçta altın ve paraya tapıyorlar! Eğer müslüman olsalardı şimdi o coğrafyada İSRAİL olmazdı!!)
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
148
yardımseverlik dinle değil, vicdan ile orantılı bi kavram. dinsiz insan sevilir, vicdansız üvey evlat gibidir!
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
(Ayrıca suudi köpeğine müslüman demek ne derece doğru? Sonuçta altın ve paraya tapıyorlar! Eğer müslüman olsalardı şimdi o coğrafyada İSRAİL olmazdı!!)

genelleme yapmamaktan yanayım
ama imanı olan bir insan, abd-israil gibi Allah nizamının düşmanı politikalar güden ülkelerden korkmaz
ayetten öyle anlıyorum
Al-i İmran
Bismillah
175. İşte o şeytan, ancak kendi dostlarını korkutur. Şu halde, eğer iman etmiş kimseler iseniz onlardan korkmayın, benden korkun.

abd israil derken, bu ülkelerin halkı değil, refahlarını başkalarının felaketleri üzerine kuran, siyonist kontrollü devlet politikalarıdır kastımız
bakıldığında arap toplumlarında da bunlara bir düşmanlık mevcut
lakin doğru yönde kullanılamıyorlar büyük oranda
muhalalif duygular, kontrollü kullandırılıyor
bu ülkeler bizim kontrolümüzden çıktığından beri bu böyle
unutmayın, Osmanlıdan sonra hiç biri bağımsız bir devlet olamadı, hep sömürgeydiler, bu gün de
bir şekilde dünyanın genelinde arap= terörist algısı oluşturuldu
ve müslüman= arap
o halde islam=(haşa) terörizm
bu, kahpece bir dezenformasyon
şeytanın düzeninin piyonları, var güçleriyle çalışıyor; medyası, sineması, gizli servisi...
ve insanlığın kalanını aldatmaya muktedir olmalarının en büyük ögelerinden biri genellemeciliğimiz
arap mı? peehhh...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Hayret nasıl yazılmamış... Görmemişin oğlu olmuş, tutmuş .... koparmış:)
 
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
175
:pr:

Aga diyorum ki bunun aynısını bu adam yapsa direk kendisine söverim

[url]http://p1305.hizliresim.com/19/9/mwkc3.jpg[/url]



Ama bu adam yaparsa dinine söverim

[url]http://l1305.hizliresim.com/19/9/mwkpm.jpg[/url]

Sonuçta ikisi de müslüman.

Ulen ayrıca bu konuyu dine ben getirmedim.
Bkz : ilk yorumum " Dünyanın bi tarafında çocuklar açlıktan ölürken, öteki tarafında da böyle şerefsizler kol geziyor işte. "
Ama ne hikmetse dine çektiğim düşünüldü


budistin biri görgüsüzlük yaptığında budizme mi sövüyodunuz da biz görmedik şimdi böyle oldu...ya çok komik cidden.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst