Dubai polisinin garajı lüks otomobil galerisine döndü

Katılım
14 Nis 2013
Mesajlar
52
Geçen ay 300 bin avro değerinde Lamborghini alan Dubai polisi araç filosuna Bentley, Aston Martin ve Ferrari'yi de kattı.
y2r9z.jpg

Dubai polisi filosuna kattığı ultra lüks arabalarla dünyanın dikkatini çekmeye devam ediyor.
2nkme6t.jpg

Geçen ay 300 bin avro değerinde Lamborghini Aventador Squad alan Dubai Emniyet Müdürlüğü araç filosuna Ferrari, Aston Martin, Bentley ve Mercedes'i de ekledi.
Araç filosundaki en pahalı otomobilleri Birleşik Arap Emirliğindeki bir fuarda tanıtan polis teşkilatı, saatte 350 kilometre hıza ulaşan spor arabaları tanıttı.
Devriye polis ekiplerinin emrine Chevrolet Camaro ve BMW 5 serisi veren Dubai Emniyet Müdürlüğü, geçen ay filosuna kattığı son model Lamborghini Aventador Squad'ın ardından satın aldığı Ferrari, Aston Martin One-77, Bentley ve Mercedes SLS modelini de görücüye çıkardı.
Polis teşkilatının yeni otomobilleri 3 saniye içinde 100 kilometre hıza ulaşabiliyor.
2gy8yvc.jpg

(Kaynak:Milliyet)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Dünyanın bi tarafında çocuklar açlıktan ölürken, öteki tarafında da böyle şerefsizler kol geziyor işte.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
nerede kaldı dindarlık? nerede kaldı aç olanı doyurmak, öksüze yetime el açmak? anca araba alın diğer devletlere gösteriş yapın. ama dine imana gelince on numara müslüman hepsi!!
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
hayır adamların harcamasına niye kızıyonuz anlamadım..ne yapsınlar dünyanın fakirlerine açlarına mı dağıtsınlar paralarını...zaten ölümlü dünya adamlar keyfine baksın...kızılması gereken onlar mı paraları var diye? ya da paralarını vermiyolar diye?

helal olsun, çatır çatır yesinler...
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Not:Dubai deki O 300.000€ Arabayı Türkiyede 800.000€ den başlayan fiyatlarla satılıyor ki 1.000.000€ ya Görmüşlüğüm var Sahibindende demekki bizimkiler %300 Bindiriyorlar :pr:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Baktım da orda adamların kıyafetleri ile kadınlarınki arasında pek fark yok, bizdeki gibi kendi yazın kısa kollu tişörtle gezip karısını 2-3 kat kumaşa sarmalayan adamlar yok. Orada bile kadın erkek eşit.
 
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
175
her konuda bi inanç'a laf atma ve bunu tetikleyen belirli kişiler...tamam bu adamların yaptığı iyi olmayabilir ama bide bu arkadaşların şöyle bi yüzü var; kendi hayatına bi aç doyurmuşmu 1, ''arkadaşım sanane yeaaa ben yapsamda gizlerim'' derken milleti dininden vurcak cesareti olur 2.. bi de ne var biliyor musunuz böyle burda artistlik yapıp takımının 2 maçına çıkıp garajında lüks arabalar sille olan futbolcuları konuşunca bitarafları düşen insanlar hiç sorgulamazlar bu boş boş paralar nereye gidiyor diye..ama olay dubai de ya tabi pardon niyet pislik atmak olunca işinize gelen heryerden değil mi? ...iyi akşamlar.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
şurada kimilerine sağlam bir cevap vermek vardı ya...

neyse, ne demiş Sokrates;

Sadece bir iyi vardır, bilgi; ve sadece bir kötü vardır, cehalet.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
her konuda bi inanç'a laf atma ve bunu tetikleyen belirli kişiler...tamam bu adamların yaptığı iyi olmayabilir ama bide bu arkadaşların şöyle bi yüzü var; kendi hayatına bi aç doyurmuşmu 1, ''arkadaşım sanane yeaaa ben yapsamda gizlerim'' derken milleti dininden vurcak cesareti olur 2.. bi de ne var biliyor musunuz böyle burda artistlik yapıp takımının 2 maçına çıkıp garajında lüks arabalar sille olan futbolcuları konuşunca bitarafları düşen insanlar hiç sorgulamazlar bu boş boş paralar nereye gidiyor diye..ama olay dubai de ya tabi pardon niyet pislik atmak olunca işinize gelen heryerden değil mi? ...iyi akşamlar.

Lafın bana mı bilmiyorum ama konuya açlıktan ölen insanlardan giren ben olduğum için cevaplayayım.
Dinden girecekken özellikle vazgeçtim sivrilik yapmayayım bu sefer diye.
Bir aç doyurdum mu bilmiyorum ama aç olan birilerinin karnını doyurması için bişeyler yaptım (bu adamlarda yapmıştır belki bilemem).
Ama insanlığa faydası dokunacak birşeyler yapsam da yapmasam da, bu mahlukatları dininden çok rahat vururum hatta dinlerine gün yüzü görmemiş küfürler ederim.
Ayrıca Dubai de olmasıyla New York'ta, Paris'te vs. olmasının hiç bir farkı yok benim gözümde.
Ortada ekstra olarak sinir bozucu olan şey; bu adamlar din diye kıçlarını yırtarken, kendileriyle bu denli çelişiyor olması
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Din diye kıçlarını yırtan yok, araştırmanı öneririm. Burada bir mesele varsa o da paranın bozduğu insanlardır.
 
Katılım
23 Ocak 2012
Mesajlar
157
MotorKafa lütfen yanlış anlama.

Dediklerinde haklı olduğun yanlar var.

Fakat şunu da unutmamak lazım.

Para adamın parası hayat onun hayatı devlet onun devleti araba onun arabası.

Kısacası adamların yaptıklarından ve yapacaklarından sana ne?

Ayrıca o kadar uzağa gitmeyelim.

Bizimkiler ne yapıyor.

Bizim kendi aç insanlarımız varken paralar başka yerlere hibe ediliyor.

Buna ne diyorsun.

Ha yaptıkları doğru veya değil bu tartışılır.

Fakat kalkıpta kimseyi ordan vururum burdan çakarım şurdan deşerim demek doğru değil.

Ayrıca onların aç insanlar konusunda birşeyler yapıp yapmadığını nerden biliyorsunuz?

İyilik gizli yapılır usulü budur.

Alan el veren eli görmez.

Veren elde alan eli görmez.

Haliyle kimseye birşey diyemeyiz.

Önce kendi ülkemize bakmalı ve şapkaları çıkarıp önümüze koymalıyız biz nerde doğru nerde yanlış yapıyoruz diye.

Hayırlı geceler.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Ortada ekstra olarak sinir bozucu olan şey; bu adamlar din diye kıçlarını yırtarken, kendileriyle bu denli çelişiyor olması

işte bu yüzden anlayışlarına, yanlış yaşantılarına değil, inanıyoruz dedikleri (ama pek uymadıkları) değerlere saldırma ihtiyacı hissediyorsun
peki burda bir çelişki yok mu?
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Kıssa dan hisse " zenginin malı züğürdün ağzını yorarmış" Ne halleri varsa görsünler yaw bizene isterlerse motor kaputunun üzerinde buzlu badem yesinler :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst