- Katılım
- 3 Haz 2009
- Mesajlar
- 1,061
süper lüks israf müthiş bir gösteriş hevesi işte size zeki müren.
o araba olsa ne olmasa ne adamlar reklamın iyisi kötüsü olmaz demişler. ayrıca bu ülkede suç oranı nedir ki , nufus ne kadar ki? adamlar türkiye deki gibi otuzsekizbin polis aracı alacağına sekiz araç alıp aynı işi yapıyorlar. bu pencereden baksana.
dipnot:
1-Dostlar adamların parası var ve harcıyorlar bundan size ne, sizin varken harcamıyor musunuz ?
2-Adamlar din falan diye hiçbiryerlerini yırtmıyorlar. Oluruna bırakmışlar herkes kendince yaşıyor birşeyler.
3-Onca zenginlik içinde parayı mala mülke harcamazsa adam ya afedersin eşcinsel olur ya da şarapçı.
4-memlekette hacıların yaptıkları yardımları gözümünün içine soka soka yapıyorlar gösteriş yapıyorlar diyorsunuz hem de diyorsunuz ki onca aç fakir varken bu arabalar vs. ne biliyorsunuz yaptıkları yada yapmadıkları yardımı ? ( bu noktada ben israf içinde olduklarnı düşünüyorum bu nokta farklı bir nokta )
5-şile yoluna gazlamaya giden türk ile parasını lükse harcayan arap arasında fark yok. var mı ? ikisi de parasını keyfine harcıyor. çok olan çok az olan az harcıyor.
o araba olsa ne olmasa ne adamlar reklamın iyisi kötüsü olmaz demişler. ayrıca bu ülkede suç oranı nedir ki , nufus ne kadar ki? adamlar türkiye deki gibi otuzsekizbin polis aracı alacağına sekiz araç alıp aynı işi yapıyorlar. bu pencereden baksana.
dipnot:
1-Dostlar adamların parası var ve harcıyorlar bundan size ne, sizin varken harcamıyor musunuz ?
2-Adamlar din falan diye hiçbiryerlerini yırtmıyorlar. Oluruna bırakmışlar herkes kendince yaşıyor birşeyler.
3-Onca zenginlik içinde parayı mala mülke harcamazsa adam ya afedersin eşcinsel olur ya da şarapçı.
4-memlekette hacıların yaptıkları yardımları gözümünün içine soka soka yapıyorlar gösteriş yapıyorlar diyorsunuz hem de diyorsunuz ki onca aç fakir varken bu arabalar vs. ne biliyorsunuz yaptıkları yada yapmadıkları yardımı ? ( bu noktada ben israf içinde olduklarnı düşünüyorum bu nokta farklı bir nokta )
5-şile yoluna gazlamaya giden türk ile parasını lükse harcayan arap arasında fark yok. var mı ? ikisi de parasını keyfine harcıyor. çok olan çok az olan az harcıyor.


