- Katılım
- 21 May 2010
- Mesajlar
- 2,954
budistin biri görgüsüzlük yaptığında budizme mi sövüyodunuz da biz görmedik şimdi böyle oldu...ya çok komik cidden.
Yaptığın alıntıdan bunu çıkarabilmen bence de komik
budistin biri görgüsüzlük yaptığında budizme mi sövüyodunuz da biz görmedik şimdi böyle oldu...ya çok komik cidden.
bugün bu konuyu bayağı bir tartıştık mhp millet vekilinin ehliyet ruhsat sordu rencide olduk konusu altında. O paralar boğazlarında kalsın gene söylürum. Ama milletçe tepkimizi koymadığımız sürece bunlarda milletin kanını emerler sülük gibi ::angry2::Evet arkadaşlar biz bu konuya daldık.
Bu akşam ki ve dünkü haberleri izleyenler var mı acaba?
Milletvekillerinin kıyak emekliliklerine daha yenileri de eklendi.
Vatana millete hayırlı olsun.
Ayrıca komisyona jet hızıyla getirildi.
Paket içinde neler var?
Milletvekilleri ve çocukları trafik cezasını hak etseler bile yemeyecekler.(Zaten yemiyorlardı ama bunu yasallaştırdılar.)
Diyelimki estetik yaptıracak milletvekili veya ailesinden biri parası meclis bütçesinden.
Diş tedavisi olacak diyelim meclis bütçesinden.
23 bin liralık cep telefon faturalarını zaten bizler ödüyoruz.(Daha önce geçirdikleri paketlerden.)
Boşverin artık orayı biraz bize bakalım.
Ayrıca burda adamların arabası olayı bitmiş dinlere küfür mevzusuna dönmüş.
Adam parayı kendi kazanıyor.
Senden almıyor haliyle senin onlara hiçbir halt demeye hakkın yok.
İstediğini yapar ister yakar ister satar.
Sen kendi ülkene bak.
Ayrıca iyiklik yapıp yapmadıklarını bilmiyorsunuz günahlarına girmeye gerek yok.
Biz kendi ülkemizdeki işlere dönelim.
Yaptığın alıntıdan bunu çıkarabilmen bence de komik![]()
seni bilen biliyor müslümanlıkla ilgili her bir gönderide olumsuz bi yorumunu arasam kartaldan bodruma yol olur(ne garezin var ise artık...)o yüzden hiç kasma asıl ben ''kimsenin inancına bişey demem'' diyorsun ya gerçekten beni öyle güzel güldürdün ki.. sağolasın.
Dinle ilgili olumsuz yorumlarım var çünkü dinleri saçma ve gereksiz buluyorum.
Saçma bulduğum şeyleri de yeri gelince söylüyorum. Bundan daha doğal bir şey olamaz.
Ama dinle ilgili olumsuz yorumlarımın olması, insanların inancına saygısızlık ettiğim, veya inançlı insanları hor gördüğüm anlamına gelmez.
Küçük birde örnek vereyim sana.
Müslümanım diye ortalıkta dolaşanlar, öğrencilerin üniversitelere başörtüsüyle girmesine karşı çıkarken, ben başörtüsü konusunda sonuna kadar haklı olduklarını savunuyordum. Bilmem anlatabildim mi...