Donarak hayatını kaybeden Mobilet

Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Sivas Elleri'nde bu gariban kendine biraz zor gelir :)

Sahibi keşke üstünü örtse idi.

Eriyen sular bazı yerlere girip tekrar donarsa sıkıntı olabilir.

Allah dışarda kimseyi koymasın hakkaten...

Yorumun için sağol gardaşım. Bende ilk görünce bunun üzerini niye ört memiş diye düşünmüştüm. Sonra resimleyip sizlerle paylaşıyım dedim...:) Duan içinde AMİİNN diyorum...
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Sağol gardaşım açıkçası ilk defa çoklu alıntı yapmaya ihtiyaç duydum. Öğrenme işi mesajla olmuyor. 2007de ve/veya ortalarında kaydolan bir üyede benle aynı,yakın veya üzerinde bir mesaj sayısına sahip olabiliyor.
Ayrıca yazmış olduğun yazıdan utandım azıcık araştırmam daha iyi olurdu:pr:

lancet kardeş ekrandan diyalog kurulunca mimiklerimiz ve tavırlarımız görünmediği için yanlış anlaşılmalar yada karşımızdakinin tavrından tereddüt ettiğimiz durumlar olabiliyor, biraz ukala görünümlü bi espiri ile başladım sadece msjıma ve smile ekleyerek laf atmadığımı belirtmek istedim, umarım alınmamışsınır, :rendeer:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Kız kardeşim Sivas'ta öğrenim görüyor.Şimdi tatil dolaysıyla yanımızda,
resimleri gösterdim ona...Abi normal şeydir dedi bana...

Mesaj sayısı ile bilgi ne alaka..ben anlayamadım...Çok yazınca daha mı bilgili olunuyo muş..
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
babocan topiğe körük tutmuşsun resmen :farao:

Topici açıp sadece başlığı okuyup yazanlar için uyarıcı etkisi
yapar diye yazılmış kişisel mesajdı paşam...:wiinkk:

Adam topici açıp, resimlere bakıp..''Güzel resim'' diye mesaj atıyor..Konuya tam adapte olamadan.. Maksat mesaj sayı arsın hesabı..:bounce:

Dediğim gibi UYARICI etkili bir mesajdır..Kullanmayın..Uyarır..:queen:
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Temiz motordu rahmetli, biraz nazlanır huysuzdu ama, bir iki iteklemeyle çalışırdı. Aç gözlü değildi benzini pek sevmezdi. Yakıt ayırt etmezdi sulu susuz ne verirsen yakardı.

Ve motosiklet Sivasta öyle mi? Gömün gitsin!

Sivasta bir espiri vardı. Soğuklara sormuşlar nerelisin diye? Aslen Erzurumluyum fakat şu an Sivasta ikamet etmekteyim!
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
calısır ya nıe calımasın 25 kere masaallah...

Bu gün baktım yerinde yoktu:cyclopsan Ya çalıştı yada gerçekten gömdüler :)

Temiz motordu rahmetli, biraz nazlanır huysuzdu ama, bir iki iteklemeyle çalışırdı. Aç gözlü değildi benzini pek sevmezdi. Yakıt ayırt etmezdi sulu susuz ne verirsen yakardı.

Ve motosiklet Sivasta öyle mi? Gömün gitsin!

Sivasta bir espiri vardı. Soğuklara sormuşlar nerelisin diye? Aslen Erzurumluyum fakat şu an Sivasta ikamet etmekteyim!

Aynen öyleydi. Demek sende tanıyordun. Bende onu Kar'a sormuşlar nerelisin diye... Kar cevap vermiş; Erzurumluyum amma Sivasta oturuyorum, demiş diye biliyordum sonuçta mekanlar aynı olsun... :)

Topici açıp sadece başlığı okuyup yazanlar için uyarıcı etkisi
yapar diye yazılmış kişisel mesajdı paşam...:wiinkk:

Adam topici açıp, resimlere bakıp..''Güzel resim'' diye mesaj atıyor..Konuya tam adapte olamadan.. Maksat mesaj sayı arsın hesabı..:bounce:

Dediğim gibi UYARICI etkili bir mesajdır..Kullanmayın..Uyarır..:queen:

İyi etmişsin murat abi desteğin için sağol...:cat:

babocan topiğe körük tutmuşsun resmen :farao:

yaza kadar calısmaz bu ben size diyim :queen:

Sanırım 3 gün sonra çalıştı :)

Kız kardeşim Sivas'ta öğrenim görüyor.Şimdi tatil dolaysıyla yanımızda,
resimleri gösterdim ona...Abi normal şeydir dedi bana...

Mesaj sayısı ile bilgi ne alaka..ben anlayamadım...Çok yazınca daha mı bilgili olunuyo muş..

Ona benzer bişey olmuş. Abi eğer yanlış anlamazsan, Ablamın herhangi bir sıkıntısı olursa yardımcı olmak isterim... Saygılarımla. :rendeer:

lancet kardeş ekrandan diyalog kurulunca mimiklerimiz ve tavırlarımız görünmediği için yanlış anlaşılmalar yada karşımızdakinin tavrından tereddüt ettiğimiz durumlar olabiliyor, biraz ukala görünümlü bi espiri ile başladım sadece msjıma ve smile ekleyerek laf atmadığımı belirtmek istedim, umarım alınmamışsınır, :rendeer:

Aslında alındım. Birazda benim ciddiyetimden kaynaklanan bir şey fakat problem yok. Önemli değil... :)
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
538
donarak hayatını kaybeden mobilet.........:queen::cherry::)
başımız saolsun.........yakınlarına sabır,kendilerine Allahtan rahmet dilerim:mrgreen:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
hani üzeri karla kaplı olsa farın oraya havuçtan bi burun tak kardan motor diyelim :) harbiden buz kalıbı olmuş garibim şakabiyana sivasın soğuğuda yabana atılamaz yeri yurdu olmayanın allah yardımcısı olsun
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Amiin aparat abi. Sonki kar yağışında yani geçtiğimiz günlerde (17 şubat)50cm'ye kadar kar var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst