Donarak hayatını kaybeden Mobilet

Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Böylesi de var...

339m53t.jpg


www.resimcity.com_ilginc_resimler_3.jpg
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bu arabalara ne olmuş böyle....Valla ilk defa karşılaşıyorum bu fotolarla..
Alttaki galiba Türkiye'den...:silent:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Gültekin abi seninkide bayağı iyiymiş. :) Üstteki arabayı Mazda RX serisine benzettim :) Dalga vurmuş heralde araçların üzerine...
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
benzeri fotolar maille gelmişti bana.
kanada'dan olduğu söyleniyordu.
onları bulamadım, ama bunlar vardı nette.

alttaki oto muhtemelen trabant. (traby)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi kimbilir bu arabalar kac ayda buzları çözülür zaten metal yorulması olmuştur seneye çürür onlar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst