muratgergerli Katılım 15 Mar 2006 Mesajlar 3,510 20 Şub 2008 #42 Bu arabalara ne olmuş böyle....Valla ilk defa karşılaşıyorum bu fotolarla.. Alttaki galiba Türkiye'den...:silent:
Bu arabalara ne olmuş böyle....Valla ilk defa karşılaşıyorum bu fotolarla.. Alttaki galiba Türkiye'den...:silent:
THE_LANCET Katılım 18 Şub 2006 Mesajlar 2,956 20 Şub 2008 Konu Yazar #43 Gültekin abi seninkide bayağı iyiymiş. Üstteki arabayı Mazda RX serisine benzettim Dalga vurmuş heralde araçların üzerine...
Gültekin abi seninkide bayağı iyiymiş. Üstteki arabayı Mazda RX serisine benzettim Dalga vurmuş heralde araçların üzerine...
Gültekin Katılım 13 Haz 2005 Mesajlar 3,062 20 Şub 2008 #44 benzeri fotolar maille gelmişti bana. kanada'dan olduğu söyleniyordu. onları bulamadım, ama bunlar vardı nette. alttaki oto muhtemelen trabant. (traby)
benzeri fotolar maille gelmişti bana. kanada'dan olduğu söyleniyordu. onları bulamadım, ama bunlar vardı nette. alttaki oto muhtemelen trabant. (traby)
06bluedragger Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 29 Ara 2007 Mesajlar 2,819 20 Şub 2008 #45 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. abi kimbilir bu arabalar kac ayda buzları çözülür zaten metal yorulması olmuştur seneye çürür onlar..
abi kimbilir bu arabalar kac ayda buzları çözülür zaten metal yorulması olmuştur seneye çürür onlar..