- Katılım
- 18 Şub 2006
- Mesajlar
- 2,956
- Konu Yazar
- #21
Sivas Elleri'nde bu gariban kendine biraz zor gelir
Sahibi keşke üstünü örtse idi.
Eriyen sular bazı yerlere girip tekrar donarsa sıkıntı olabilir.
Allah dışarda kimseyi koymasın hakkaten...
Yorumun için sağol gardaşım. Bende ilk görünce bunun üzerini niye ört memiş diye düşünmüştüm. Sonra resimleyip sizlerle paylaşıyım dedim...