alpino Katılım 6 Eki 2006 Mesajlar 691 8 Nis 2008 #22 dogum günün kutlu olsun bate ::wish:: sevdiklerinle nice senelere :cherry:
A asfalt meleği Katılım 11 Tem 2007 Mesajlar 2,824 8 Nis 2008 #24 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. doğum günün kutlu olsun, motosiklet ve arkadaşlık dolu nice yıllar diliyorum bu arada pasta cidden güzelmiş.. bi de franbuazlı olsa tam olacak.. neyse artık kendi doğumgünümde kısmetse benim istediğim gibi olur
doğum günün kutlu olsun, motosiklet ve arkadaşlık dolu nice yıllar diliyorum bu arada pasta cidden güzelmiş.. bi de franbuazlı olsa tam olacak.. neyse artık kendi doğumgünümde kısmetse benim istediğim gibi olur
tanrinin_kirbaci34 Katılım 12 Ocak 2007 Mesajlar 907 8 Nis 2008 #25 mutlu yaşgunlerı dılerım ıyıkı dogdun :queen:
kıllıtarkan Katılım 1 Eyl 2006 Mesajlar 2,695 8 Nis 2008 #26 nice senelere ucanteneke allah uzun ömür versin
kuyucadısı Katılım 19 Ocak 2008 Mesajlar 10,285 8 Nis 2008 #27 dogum günün kutlu olsun uçanteneke :rendeer:
shumenli_iso Katılım 15 Mar 2008 Mesajlar 89 9 Nis 2008 #29 happy birtday to you bracet hade bakalım bursada kutlarız bunu
koray gfb Katılım 11 Eki 2006 Mesajlar 691 9 Nis 2008 #30 doğum günün kutlu olsun abi nice senelere ::sefereee
THE_LANCET Katılım 18 Şub 2006 Mesajlar 2,956 9 Nis 2008 #31 Kusura bakma UçanTeneke abi. Biraz geç oldu ama Mutlu yıllar dilerim yinede... Sağıklı,huzurlı nice yıllara....:rendeer:
Kusura bakma UçanTeneke abi. Biraz geç oldu ama Mutlu yıllar dilerim yinede... Sağıklı,huzurlı nice yıllara....:rendeer:
PIERzig Katılım 30 Tem 2006 Mesajlar 4,311 10 Nis 2008 #32 Ben de doğumgünümde öyle bi pasta istiyorum burdan duyrulur Uçanteneke yeni yaşında daha yükseklere uçman dileğiyle
Ben de doğumgünümde öyle bi pasta istiyorum burdan duyrulur Uçanteneke yeni yaşında daha yükseklere uçman dileğiyle
B ByPaTr10 Katılım 16 Şub 2008 Mesajlar 1,266 10 Nis 2008 #34 tubis dogum gunu gecelı 2 gun oldu 363 gun sonra tekrar dılersın Bu arada gecmıs dogum gunun kutlu olsun.
tubis dogum gunu gecelı 2 gun oldu 363 gun sonra tekrar dılersın Bu arada gecmıs dogum gunun kutlu olsun.