- Katılım
- 3 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,978
- Konu Yazar
- #1
abiciğim doğum gününü en içten dileklerimle kutlar,eşin ve çocuklarınla uzun ömürler dilerim.tekerin daima düz bassın mustafa abi ::sefereee::wish:::bestmt:
olsun'u unutmuşum
olsun'u unutmuşum
Son düzenleme:

