DoĞuM GünüN KuTLu UCANTENEKE5

Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
dogum günün kutlu olsun bate ::wish:: sevdiklerinle nice senelere :cherry:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doğum günün kutlu olsun, motosiklet ve arkadaşlık dolu nice yıllar diliyorum :)

bu arada pasta cidden güzelmiş.. bi de franbuazlı olsa tam olacak.. neyse artık kendi doğumgünümde kısmetse benim istediğim gibi olur :)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Kusura bakma UçanTeneke abi. Biraz geç oldu ama Mutlu yıllar dilerim yinede... :) Sağıklı,huzurlı nice yıllara....:rendeer:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Ben de doğumgünümde öyle bi pasta istiyorum burdan duyrulur:p
Uçanteneke yeni yaşında daha yükseklere uçman dileğiyle :)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
1,266
tubis dogum gunu gecelı 2 gun oldu 363 gun sonra tekrar dılersın
Bu arada gecmıs dogum gunun kutlu olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst