Doğum günü çocuğu Tuçi :) nice mutlu yıllara

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Sankı bız bu dogum gununu kutladık ... alla alla ole hatırlyorum galıba ruya gordum

dogum gunun mutlu kutlu huzurlu olsun tuci abla...
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Doğum günün kutlu olsu Tuğçe::sorcerer::wish::::fool::::haapppy:::biggrinn:rendeer:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
:rendeer: tombişim nice yıllara, nice motorlara, nice vs'lere :mrgreen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
tuci .. nice seneleree cnm . dogum günün kutlu olsun .. bohhurrtdey olayı ((:)
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Doğum günün kutlu olsun Apti Senior :cherry:

Aynı süprüsten bende istiyorum ama haa, atlayıp gelcen ben annamam :wiinkk:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Nice senelere Tuççecik bak buda pisiçik sana ne getirmiş üfleeeee yoksa tırmılarrr hee:cherry::

HAPPYY MİAAV MİAAVVV
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mutlu yillar Tugce :) ..........
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
tam isabet :queen::queen::queen::queen::queen:

prensesim dedim ya:cherry:

şişşş Burcu ne tombişi kzıım ya ayıp oluyo ama he:bounce::queen:
yeşimcim vın vın etcez azcııık kaldı...
patronada saygılar sevgiler:cherry:
bülentcim seni ve arzuyu da çok öpüyorum...:rendeer:

:thumleft:::pembe:::joker::flower:::haapppy:::friends:::sapka::::142::
::friends: :rendeer:

aNLşıldımı cicim:)

Anam anam geç kaldım!!!

::wish::::cheeeeer::fool::::friends:
Sen cıbırını al ilk full bakımını elcaaazlarımla yapıciim tuçi... Doğum günü hediyem olsun :p

Ay canım Görkiii
sen gel birde sen pasta kes bana:queen::cherry::rendeer:

Çok teşekkür ederim hepünüze...
Çok sevioyorum sizleri...
halis abicim kutlayalım olsun...

bu arada ilk Ümit kutladı pek bi mersi:)

dogum günü kutlamıştık ama yinede dogum günün kutlu olsun kardeşim nice mutlu yılar saglıklı ailenle arkadaşlarınla beraber mutlu yıllar
:):) hep beraber nice senelere halis abim
Nice mutlu, başarılı sağlık dolu seneler senin olsun....

İyki doğdun, doğum günün kutlu olsun.... :)

Yeni yaşında seni cıbır tepesinde görmek dileğiyle... :rendeer:
neden olmasın canım çok teşkür ederim...
mutlu yıllar dilerim Tuğçe :)

laterabbit2cpnb3.gif
hihihi çok mersi:rendeer:
Doğum günün kutlu olsun Tuçik:rendeer:
ağvada pasta isterim:bounce::rendeer:

Dogum günün kutlu olsun tugçe. Nice mutlu yıllara...
teşkürr....:)
mutlu yıllar :wiinkk:
çok teşekkür ederim sanada...
::pulp::::haapppy:::biggrinn::alkiis::::sefereee ::wish:: ::melek02:
sen ilk kutlayan hey sen canım çok saol
tuğçecik,doğum günün kutlu olsun,bu topiği ben açacaktım ama komtan benden önce davranmış ,nice yıllara :rendeer:
o benim gürkim tabi önce davrancak.. sen seneye aç topic bana:)
mutlu yıllar iiki doğmusunn yoksa kımle dalga geçicekti mt cemaati:):):p
yani iyiki avrım:cherry:
mutlu yıllar tuçe :rendeer:
canım:)
Doğum günün kutlu olsun..

teşeklkür ederim çok.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Doğum günün kutlu olsun Tuğçe,nice nice doğum günlerine...:rendeer:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Doğum günün kutlu olsun Tuğçe ...Çok büyümüşsün çok..:queen:Fuarda gördüm sonra bir anda kayboldun..Bende kimin kim olduğunu bilmediğim için:cherry:Acemilik işte
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
nice mutlu yıllar,bir ömür iki teker üzerinde kazasız ve keyifli sürüşler dilerim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst