- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 503
doğum günün kutlu olsun bakalım...:rendeer:
bende istiyorum pastaaaaaa
ama tuçi alcak bu sefer hehehee[/QU
söyleyelim alsın
teşekkür ederim canımCanım benim doğum günün kutlu olsun, kusura bakma pc m ve modemim yandı 3 gündür giremiyorum nete... Seni çok seviyorum bebişimm..
bende istiyorum pastaaaaaa
ama tuçi alcak bu sefer hehehee[/QU
söyleyelim alsın
pazar ağva ya gel alalım abi:rendeer:
valla hakılısın abi topk 40 gün kalacak şaka maka :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
öle olursa iyice şımarır ayrı bi havalara girer wella
:queen::queen::queen::queen:
seveni çokmuş...yere göğe sığdıramadınız valla...
hayır finduk şımarmazda ...diğer hatun üye kişiler inceden uyuz olur...:queen:
ne kıskanclardır bilirmisin hatun kişi tayfası...abooo...:cherry:
Tuğçecannn iyiki doğmuşsun, nice senelereee![]()
yaw bitsin bu eziyettt:mrgreen:
20. yaşın ilk günü kutlu olsun tuçeecan:rendeer:
:queen::queen:
olurmu 36 gun daha var hafta sonu da pasta kescek :mrgreen:
doğum günün kutlu olsun tuğçe sağlıklı mutlu nice yıllara :rendeer:
bu ne dediokodu ya ne dedikodu...
sevenim çok napiyim sevgi dolu bir insanım bende:bounce:
hepünüze teşkür ederim...
36 gün kaldı dayanın:cherry:
Çekemeyenlere inat bir kez daha kutlu olsun doğum günün aptican![]()
doğum gününü en içten dileklerimle kutlarım.Yeni yılın sana istediğin herşeyi getirsin inş.:rendeer:
bugün babamın doğum günü
babacım doğum günün kutlu olsun iyi ki varsın:rendeer:
tuçii topiği kitlesek mi napsak artık![]()
olmaz daha 35 gün kutlayacagız buda en az 5 pasta daha demek daha 2 pasta kestik :queen:
2. PASTA ne zaman kesildi ben görmedim duymadım anaaa
3. pastaya yetişeyim bari:queen::queen::queen:
2. PASTA ne zaman kesildi ben görmedim duymadım anaaa
3. pastaya yetişeyim bari:queen::queen::queen: