Doğum günü çocuğu Tuçi :) nice mutlu yıllara

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doğum günün kutlu olsun, motosiklet ve içini ısıtan insanlarla dolu nice mutlu yıllar diliyorum senin için
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
Doğum günün kutlu olsun arkadaşım...Sana ve başkasına zarar vermeyecek bütün dileklerinin gerçek olması ümidiyle...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ohooo gız artık okulu bitirdi bile...daha ne gader sürecek bu ambians...sıkıldım be ..:p
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Ohooo gız artık okulu bitirdi bile...daha ne gader sürecek bu ambians...sıkıldım be ..:p

valla hakılısın abi topk 40 gün kalacak şaka maka :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

öle olursa iyice şımarır ayrı bi havalara girer wella :p:p:p

:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
valla hakılısın abi topk 40 gün kalacak şaka maka :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

öle olursa iyice şımarır ayrı bi havalara girer wella :p:p:p

:queen::queen::queen::queen:

seveni çokmuş...yere göğe sığdıramadınız valla...:p

hayır finduk şımarmazda ...diğer hatun üye kişiler inceden uyuz olur...:queen:

ne kıskanclardır bilirmisin hatun kişi tayfası...abooo...:cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Gız yok ortada hala yazıyoz...... Seneye olan kutlamayıda burdan mı yapsak ne?... :mrgreen:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
seveni çokmuş...yere göğe sığdıramadınız valla...:p

hayır finduk şımarmazda ...diğer hatun üye kişiler inceden uyuz olur...:queen:

ne kıskanclardır bilirmisin hatun kişi tayfası...abooo...:cherry:

ah ahhh bilemmi abicim başımız niye dertten kurtulmuyo sanki :mrgreen::mrgreen:
kızların kıskançlğı ayyatta bitmess :p:p

amam tuçii başka tabikii nede olsa o bir aptiapti :queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ah ahhh bilemmi abicim başımız niye dertten kurtulmuyo sanki :mrgreen::mrgreen:
kızların kıskançlğı ayyatta bitmess :p:p

amam tuçii başka tabikii nede olsa o bir aptiapti :queen::queen:

bak sana yemin bence onlıne değil ama orda okuyo...topiği takip ediyo...kızlar böle abi...hepsi ilgiyi sever...ilgiyi maymun bile seviyoo düşün yani...ilgi sevmeyen bi mahlukat varmı haco..:p
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
yaw bitsin bu eziyettt:p:mrgreen:
20. yaşın ilk günü kutlu olsun tuçeecan:rendeer:
:queen::queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
olurmu 36 gun daha var hafta sonu da pasta kescek :mrgreen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst