tam isabet :queen::queen::queen::queen::queen:
::friends: :rendeer:
Anam anam geç kaldım!!!
::wish::::cheeeeer::fool::::friends:
Sen cıbırını al ilk full bakımını elcaaazlarımla yapıciim tuçi... Doğum günü hediyem olsun![]()
dogum günü kutlamıştık ama yinede dogum günün kutlu olsun kardeşim nice mutlu yılar saglıklı ailenle arkadaşlarınla beraber mutlu yıllar
neden olmasın canım çok teşkür ederim...Nice mutlu, başarılı sağlık dolu seneler senin olsun....
İyki doğdun, doğum günün kutlu olsun....
Yeni yaşında seni cıbır tepesinde görmek dileğiyle... :rendeer:
hihihi çok mersi:rendeer:mutlu yıllar dilerim Tuğçe
![]()
ağvada pasta isterim:bounce::rendeer:Doğum günün kutlu olsun Tuçik:rendeer:
teşkürr....Dogum günün kutlu olsun tugçe. Nice mutlu yıllara...
çok teşekkür ederim sanada...mutlu yıllar :wiinkk:
sen ilk kutlayan hey sen canım çok saol:ulp::::haapppy:::biggrinn::alkiis::::sefereee ::wish:: ::melek02:
o benim gürkim tabi önce davrancak.. sen seneye aç topic banatuğçecik,doğum günün kutlu olsun,bu topiği ben açacaktım ama komtan benden önce davranmış ,nice yıllara :rendeer:
yani iyiki avrım:cherry:mutlu yıllar iiki doğmusunn yoksa kımle dalga geçicekti mt cemaati![]()
canımmutlu yıllar tuçe :rendeer:
Doğum günün kutlu olsun..
Doğum günün kutlu olsun Tuğçe,nice nice doğum günlerine...:rendeer:
doğum gunun kutlu olsun kaca gırdın 15 mı hayırlı olsun![]()
cbr nerde cbrrrrr