tamam tamam 60 olma yazık sana
59,5 ol![]()
Doğum günün kutlu olsun tuçi nice yeni yaşlara
Gerçi ben dünde kutlamıştım fakat bugünün değeri ayrı
Buda hediyen olsun
![]()
alemin en şirin aptisi , börtdeyin very heppy olsun :rendeer::rendeer:
aaaaaaaaaaaa tuçi yaşlanmışmı ( kimse fotoshop yapmamış yaşlı halini ) nice yıllara mutlu ol mutlu kal sağlıkla afiyetle :rendeer:
duğum günün kutlu yarınların umutlu
sevdiklerinle beraber hep mutlu olman dileğğiyle iyiki doğdun:rendeer:
dogum gunun sey olsun tuce neydı o yaaaa![]()
pasta keyfi bir başkadır
![]()
dakika 1 gol 1 daha saat 00:10'da açılmış topik sabah barim olsaydı beaaa
nese bura kadar gelmişken nice senelere deyip kaçıyım
yeni yaşın hayırlara vesile olsun:rendeer:
doum günün kutlu olsun tuğçe.nice mutlu senelere!!!!!:rendeer: