Doğum günü çocuğu Tuçi :) nice mutlu yıllara

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Doğum günün kutlu olsun tuçi nice yeni yaşlara :)
Gerçi ben dünde kutlamıştım fakat bugünün değeri ayrı :)

Buda hediyen olsun :)

3001pembe.jpg
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
aaaaaaaaaaaa tuçi yaşlanmışmı ( kimse fotoshop yapmamış yaşlı halini ) nice yıllara mutlu ol mutlu kal sağlıkla afiyetle :rendeer:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
duğum günün kutlu yarınların umutlu

sevdiklerinle beraber hep mutlu olman dileğğiyle iyiki doğdun:rendeer:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
hah... sana gore bi pasta buldum:)

pasta3lq8.jpg


forumumuzun en sevmlisi:) iyi ki dogdun:)
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
pasta keyfi bir başkadır :p
pastaco0.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
dakika 1 gol 1 daha saat 00:10'da açılmış topik sabah barim olsaydı beaaa:p


nese bura kadar gelmişken nice senelere deyip kaçıyım


yeni yaşın hayırlara vesile olsun:rendeer:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
doum günün kutlu olsun tuğçe.nice mutlu senelere!!!!!:rendeer:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
muharremcim ve kuyucadısı:):)
çok teşekkür ederim ikinizede:thumleft:::pembe::::haapppy:::fool::::shake2::::thanks:::148::
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yaw bukızın hergün doğumgünümü:p pzargünü kutlamadıkmı d.gününü
tekrar d.günün kutlu olsun canım kardeşim,hediyelerin birikiyo onagöre:rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst