Doğum günü çocuğu Tuçi :) nice mutlu yıllara

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
mutlu,umutlu,saglik dolu nice yillara arkadasim...:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
azıcıkda süslüyelim dimi caf caflı olsun :p


www.yeniresim.com_-_Havai_Fiek_Resimleri_4.jpg
a3.jpg
4.jpg
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
tugce ne yazıkkı sımdı ogrenıyorum,dogum gunun kutlu olsun.
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Doğumgünün kutlu olsun Tuğçe :rendeer: Nice mutlu senelere...

En 2008'inden hediyen :queen::mrgreen:
Honda_CBR125R_2007_rouge_stgz
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Nice mutlu senelere Tuçi, hersey gonlunce olsun... arkadaslarında sana guzel surprizler yapmıslar, ne mutlu sana:)


:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bitmedimi kıs doğum günün.... Bak 1 gün sonrası oldu.... :)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
uglychild,just_hmz
ikinizede çok teşekkürler...
valla harika yaptılar canlarım benim...
ooo cbr 'ım gelmiş:):):)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tuçii doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara bajım..

al bende çiçek virem..:rendeer::rendeer::rendeer:::143::::143::::143::

:joker::joker:::pembe::::deliir::::deliir::::blusssh:::blusssh:::friends:::friends:::xblink::::xblink::::melek02:::melek02:::melek02:::140::::140::::146::::146::::149::::149::::151::::151::

valla senin doğum günü kutlamanı kıskandım (kendi doğum günümde mesaideydim kutlayamadım )valla benim ki kuru kuru oldu ama yinede ilk hatırlıyan mt.net hepinize teşekkür ederim..
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Bitmedimi kıs doğum günün.... Bak 1 gün sonrası oldu.... :)

ee karada prenses
havada melek
suda su perisiyim ben:bounce::mrgreen:

tuçii doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara bajım..

al bende çiçek virem..:rendeer::rendeer::rendeer:::143::::143::::143::

:joker::joker:::pembe::::deliir::::deliir::::blusssh:::blusssh:::friends:::friends:::xblink::::xblink::::melek02:::melek02:::melek02:::140::::140::::146::::146::::149::::149::::151::::151::

valla senin doğum günü kutlamanı kıskandım ( doğum günümde mesaideydim kutlayamadım )valla benim ki kuru kuru oldu ama yinede ilk hatırlıyan mt.net hepinize teşekkür ederim..

çok teşekkür eederim....:cat:
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst