yaw bukızın hergün doğumgünümüpzargünü kutlamadıkmı d.gününü
tekrar d.günün kutlu olsun canım kardeşim,hediyelerin birikiyo onagöre:rendeer:
mutlu yıllarrrrrrrrrrrrrrrrrr
mutlu,umutlu,saglik dolu nice yillara arkadasim...:rendeer:
çok teşekkürler.....
loft valla iyi oldu he![]()
Dogum gunun kutlu olsun arkdasım nıce mutlu yıllara![]()
Ya canım gürki çok teşeküür ederim....
senide çok seviorum mt yi de çok seviorum ,
pek bir sevgi doluyum...
Hep beraber nice mutlu senelere........
ayyy caanımmm....iyikii doğdunn fındık...![]()
burnun tam bir finduk gibin...apti gitti finduk geldi..![]()
Bitmedimi kıs doğum günün.... Bak 1 gün sonrası oldu....![]()
tuçii doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara bajım..
al bende çiçek virem..:rendeer::rendeer::rendeer:::143::::143::::143::
:joker::joker::embe::::deliir::::deliir::::blusssh:::blusssh:::friends:::friends:::xblink::::xblink::::melek02:::melek02:::melek02:::140::::140::::146::::146::::149::::149::::151::::151::
valla senin doğum günü kutlamanı kıskandım ( doğum günümde mesaideydim kutlayamadım )valla benim ki kuru kuru oldu ama yinede ilk hatırlıyan mt.net hepinize teşekkür ederim..