- Katılım
- 12 Nis 2003
- Mesajlar
- 824
- Konu Yazar
- #1
:rendeer: nice mutlu yıllara aptiapti :queen:
Doğum günün kutlu olsun madem.![]()
ya canım çok sevindim doğum günün olduğuna
şu anda türkiye nin 4 köşesin de diyarbakırda trakyada izmirde trabzonda ankarada insanlar sokağa döküldü ve yaşasın 23 nisan diye bağırıyolar ben de kutluyolurum canım benim Allah analı babalı büyütsün maşallah iyi bayramlar hahahaahhahaaaaaaaaaa
Hepi börtdeeyyyyy.......................:rendeer:
Çok teşekkür ederim arkadaşlar...
yalnız birden 60 olmam gerekiyormu
Teşekkürler kankilicim...
daha benden çekeceğin var senin du madem
deli her yerde deli dimi tolgacım:rendeer:
Bizim mesajlara neden alıntı yapmadın bakiiim.....r:
r:
r: Küstüm işte...
r:
Tamam tamam.... Utandım vallaaa...... :cherry::cherry:
mutlı yıllar.....................................:rendeer:
yaptık ya ...
sırayla :bounce::rendeer:
teşekkür ederimmm:rendeer:
d. gunun kutlu olsun !!!
nice senelere