Doğum günü çocuğu Tuçi :) nice mutlu yıllara

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Ya canım gürki çok teşeküür ederim....
senide çok seviorum mt yi de çok seviorum ,
pek bir sevgi doluyum...
Hep beraber nice mutlu senelere........
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
nice yıllara her daim güLümseniz ve güzellikler içinde geçirmeniz diLeğiyle..

gözünüz açılıp kapanınca 60 yaşına gelmeniz diLeğiyle :p:p:p
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
yeni yaşında huzur mutluluk sağlık ve isteyip hayallerini kurduğun bol motosikleti günler dilerim kardeşim.......................
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hepi börtdeeyyyyy.......................:rendeer:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Doğum günün kutlu olsun madem.:p
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
ya canım çok sevindim doğum günün olduğuna
şu anda türkiye nin 4 köşesin de diyarbakırda trakyada izmirde trabzonda ankarada insanlar sokağa döküldü ve yaşasın 23 nisan diye bağırıyolar ben de kutluyolurum canım benim Allah analı babalı büyütsün maşallah iyi bayramlar hahahaahhahaaaaaaaaaa
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Çok teşekkür ederim arkadaşlar...
yalnız birden 60 olmam gerekiyormu:)

Doğum günün kutlu olsun madem.:p

Teşekkürler kankilicim...
daha benden çekeceğin var senin du madem:)

ya canım çok sevindim doğum günün olduğuna
şu anda türkiye nin 4 köşesin de diyarbakırda trakyada izmirde trabzonda ankarada insanlar sokağa döküldü ve yaşasın 23 nisan diye bağırıyolar ben de kutluyolurum canım benim Allah analı babalı büyütsün maşallah iyi bayramlar hahahaahhahaaaaaaaaaa

deli her yerde deli dimi tolgacım:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Çok teşekkür ederim arkadaşlar...
yalnız birden 60 olmam gerekiyormu:)



Teşekkürler kankilicim...
daha benden çekeceğin var senin du madem:)



deli her yerde deli dimi tolgacım:rendeer:

Bizim mesajlara neden alıntı yapmadın bakiiim..... :pr::pr::pr: Küstüm işte... :pr:

Tamam tamam.... Utandım vallaaa...... :cherry::cherry:
 
Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
262
Doğum günün kutlu olsun:rendeer:.. Kaç yaşına bastın genelde sorulmaz ama her zaman sormak istemişimdir:p
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
her ne kadar tanısmıs olmasak ve arkadaş konumunda olmasakta seninle... BİR iNsanın DOgum Gününü Kutlamak VE Hatırlatmak Ona verilecek en güzel Hediyedir.. DOĞUM GÜNÜN kUTLU OLSUN TUGCE TUGCE ... Apti Apti Diolar Ama; ARadaki Bağlantıyı Çözmüş değilim :) Neyse Neyse... :mrgreen::mrgreen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst