Dishy Doğum Günün kutlu Olsun

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
88
::alkiis:: Dishy , ::alkiis:: Dishy , ::alkiis:: Dishy ......!
Dogum gunun kutlu olsun Dishy! Mutlu yilllaaar saaanaaaaaa! ::wish:: ::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn

Teşekkür ederim iyi ki varsınız :) :rendeer:

Merak eden arkadaşlara 13/04/1987 doğumluyum :wiinkk: :bounce:

He hee heeee...! Yanliz onemli bi yas...! Bu yillar biraz boledir..! Bi on sene sonra da yazda dogum tarihini goriyim.... :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
14
Doğum günün kutlu olsun..Nice mutlu senelere sevdiklerinle beraber girmen dileğiyle..
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
Nice mutlu yıllara...
Sen çikolatalı kek sevdiğine göre çikolatalı pasta da seversin gibime geldi sana ayrı pasta aldım :mrgreen:
bu seninki:


bunlar da bizimkiler...Ne de olsa anca yeter:cherry:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Burcu; sen ne diyosun, çikolatayı neye koysan yerim ben :mrgreen: :queen: :queen:

Teşekkürler canımcım :rendeer:

Damla; teşekkür ederim fıstık sağol :)

620 dark biriktirmen dileği ile :mrgreen:
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
dishy dogum günün kutlu olsun.sewdiklerinle birlikte nice senelere.......:rendeer:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
dogum gunun kutlu olsun dishy.nice mutlu ve saglikli yillara,tabiiki MT olarak hep beraber :)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
prazdravlayu vas dean rajdenya dishy...(dogum gunun kutlu olsun dishy..)
uzun ve saglikli bi hayat surmen dilegi ile..:):rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dishy aplaaaaa dogum gunun kutlu olsun..daha nice yıllaraaaaaaa

:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
::wish::

::uzgunum: özür dilerım yaaa
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dishy aplaaaaa dogum gunun kutlu olsun..daha nice yıllaraaaaaaa

:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
::wish::

::uzgunum: özür dilerım yaaa

affetmezsen affetme.... saglık olsun beee......allah ucak kazası vermesın... :salut: :salut:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst