- Katılım
- 3 Ocak 2006
- Mesajlar
- 4,679
İyiki doğmuşsun Tubiş ::wish:: ::sorcerer ::143::
Nice senelere...
Nice senelere...
Teşekkür ederim iyi ki varsınız:rendeer:
Merak eden arkadaşlara 13/04/1987 doğumluyum :wiinkk: :bounce:
doğum günün kutlu olsun, en yakın zamanda Transalp'in olsun:rendeer:
:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
dishy aplaaaaa dogum gunun kutlu olsun..daha nice yıllaraaaaaaa
:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
::wish::
::uzgunum: özür dilerım yaaa