Dishy'nin doğumgünüymüüüüş, kaçın kurtarın kendinizi
Kutlu olsun doğumgünüm kardeşim, daha nice senelere, sağlıkla, mutlulukla inşallah. :rendeer:
Bu arada...
Dishy naber? :mrgreen:
mutlu yıllara sağlıkla 'umutla ! hayallerinin geçekleşmesi dileklerimle ........:rendeer:
Tüm MT 5 er toplayın, bi TA alın bana :queen: :queen:
TA dan vazgeçip f650 dersen 10 papel benden:queen: