- Katılım
- 1 Haz 2005
- Mesajlar
- 8,608
Kıs iyiki doğmuşsun...Ne zaman doğmuşsun haberimiz olmadı?.....![]()
13 Nisan 1987 Salı gece saat 22:30 da
mutlu yıllar sana mutlu yıllar sana mutlu yıllar mutlu yıllar mutlu yıllar sana
iyi ki doğdun dishy iyi ki doğdun dishy iyi ki doğdun iyi ki doğdun iyi ki doğdun dishy ::wish::
hayatının pembe kadar güzel geçmesi ümidi ile :rendeer:
Sağol fıstık, senin de pembe pembe geçsin ömrün
Doğum günün kutlu olsun.
Her anını paylaşmak istediklerine birlikte geçirmen dileğiyle.
Teşekkürler hocam sağolun

Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.