Dishy Doğum Günün kutlu Olsun

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Kıs iyiki doğmuşsun...Ne zaman doğmuşsun haberimiz olmadı?.....:p

13 Nisan 1987 Salı gece saat 22:30 da :p :p Beraat Kandiliymiş :) :)

mutlu yıllar sana mutlu yıllar sana mutlu yıllar mutlu yıllar mutlu yıllar sana
iyi ki doğdun dishy iyi ki doğdun dishy iyi ki doğdun iyi ki doğdun iyi ki doğdun dishy ::wish::
hayatının pembe kadar güzel geçmesi ümidi ile :rendeer:

Sağol fıstık, senin de pembe pembe geçsin ömrün :) :rendeer:

Doğum günün kutlu olsun.
Her anını paylaşmak istediklerine birlikte geçirmen dileğiyle.

Teşekkürler hocam sağolun :) :rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Dogum günün kutlu olsun tubişşş ( dishy). Nice yıllara:rendeer:


Yeni topic açmayalım . Malum serverler su yakmıyo. Zaman tasarruf zamanı:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
tubiş d.günün kutlu olsun mutluluklar ve sağlık seninle olsun başarı ve huzur hep yanında olsun.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Dogum günün kutlu olsun tubişşş ( dishy). Nice yıllara:rendeer:


Yeni topic açmayalım . Malum serverler su yakmıyo. Zaman tasarruf zamanı:queen::queen:

:queen::queen::queen:
katılıyorum :queen:

Doğum günün kutlu olsun tubis.. Nice senelereee =))))

antalyanın trnsalp güzeli herkesle çene yarışı yapan tuğba kardeşim yeni yaşın san. sağlık, mutluluk getirsin.

rengini beğenmezsen pembede yapabiliriz.

gecen sene ümmet abi ne almış noldu bu hediye :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hehe buraya yazanlara küserim valla yeniye yazın lütfennn:mrgreen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
buda 3.uncu topoıc nese burdada yazalım

Abla dogum gunun kutlu olsun nıce senelere allah senı sevdıklerıden ayırmasın :queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst