Diş Fırçalarken Neden Aynaya Bakıyorsunuz ? ? ?

Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
Dişlerin biraz gıcırdıyor...Dilin tad almaktan vazgeçiyor....Yaklaşık 2 gün kadar ne diş fırçalayabiliyosun ne de yediklerinden tad alabiliyosun...

Ama hakkını vermek gerekirse iyi köpürüyor.....Renklilerini görmedim genelde mavi oluyolar ama köpükleri beyaz....Herşeye varım...Ne koyarsak koyalım...şöööle kırmızı mavili falan....

tamam:D ne zaman yapios?:D ama hep boyle oluyo:) konusuyoruz konusuyoruz, erkek kısmısı sonunda hep cayiyo. nie bilmiyom:D

bi tane vardi caymamiş. orta okuldaydik.. ikimizin de altinda emanet bisikletler:) bi baktim, "dıbık" karsidan gelio hizli hizli:D
gozleriyle,mimikleriyle (sırıtıyor tabi) ben kirmicam dedi. ben de tabi:D
sonunda o merakliyla kafa kafaya carpistik. on tekerler yamuldu da neyse ki bize hicbise olmadi:)

yalniz traş kopuguden fenalik gecireni, digeri hastaneye yetiştirsin:) tamam?:D
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Burda bişiler oluyoo..Kaç gündr yoktum çizik atmışlardı bana :)

Arkadaşlar şimdi biz kim kim fırçalicaktık dişlerimizi... Cezerye ALP bi de ???
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
tamam:D ne zaman yapios?:D ama hep boyle oluyo:) konusuyoruz konusuyoruz, erkek kısmısı sonunda hep cayiyo. nie bilmiyom:D

bi tane vardi caymamiş. orta okuldaydik.. ikimizin de altinda emanet bisikletler:) bi baktim, "dıbık" karsidan gelio hizli hizli:D
gozleriyle,mimikleriyle (sırıtıyor tabi) ben kirmicam dedi. ben de tabi:D
sonunda o merakliyla kafa kafaya carpistik. on tekerler yamuldu da neyse ki bize hicbise olmadi:)

yalniz traş kopuguden fenalik gecireni, digeri hastaneye yetiştirsin:) tamam?:D


Hayatta kaçmam...Dediğim birdir...Sözüm senettir....Aç camını fırçalayacaz....Pilavdan dönenin kaşığı kırılsın.....:cat: :cat: :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hani kimseden ses yok...Kendi kendime olmuyor ama....zevki çıkmıyor....:salut: :salut:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben warım ben :mrgreen: Ama benden korkuyonus uzunum ya heuehueh :mrgreen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Korkma korkma düşündüğün kadar deil :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
664
Komik durum tabii ama gerçekdende anlamsız ama nedenini bir Japon bilim adamı Türk insanlarını araştırmış sonuç ise Türkler dişini fırçalarken her yerini fırcaladım mı acaba diye bakıyor yada ayda yılda bir fırçaladığı için acaba dişim kanıyor mu die bakıyormuş :cherry: :cherry: :queen:
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
dişimi fırçalarken macunun nasıl köpürüp kopürmediğini görmek için desem:p
 
Katılım
18 Mar 2006
Mesajlar
25
Arkadaşlar karadenizlilerde fırçayı tutup kafayı sallıyolarmış diş fırçalarken doğrumudur:D e bu halde onlar aynaya bakamazlar deeemi:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben hiç aynaya bakmam..çünkü dişimi gunluk fırcalamam...:p
ayda bır defa OZON suyu ıle fırcalarım...bembeyaz olur...:bounce:
neo öyle aksama kadar 2 de biyol diş fırcala.....:cherry:
onuda zaten aynanın karısında değil lavabonun önunde yaparım....cunku cok acı yaw...:pr:
ondan sonrada macunla bidefa fırcalarım agzımın acısını alsın dıye...bırazda yerım macundan tadıda bek gözel yauuu...:queen:
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
Ben de genelde evin içinde gezenlerdenim çünkü lavaboda canım sıkılıyo.Bir de diş fırçaladıktan hemen sonra sigara içiyorum çok güzel oluyor...
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
ben sigara içerken deniyorum gzyetde güzel oluyo tek sorun filitre köpükle tıkanıyo parlementte
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst