- Katılım
- 30 Mar 2006
- Mesajlar
- 933
Dişlerin biraz gıcırdıyor...Dilin tad almaktan vazgeçiyor....Yaklaşık 2 gün kadar ne diş fırçalayabiliyosun ne de yediklerinden tad alabiliyosun...
Ama hakkını vermek gerekirse iyi köpürüyor.....Renklilerini görmedim genelde mavi oluyolar ama köpükleri beyaz....Herşeye varım...Ne koyarsak koyalım...şöööle kırmızı mavili falan....
tamam
bi tane vardi caymamiş. orta okuldaydik.. ikimizin de altinda emanet bisikletler
gozleriyle,mimikleriyle (sırıtıyor tabi) ben kirmicam dedi. ben de tabi
sonunda o merakliyla kafa kafaya carpistik. on tekerler yamuldu da neyse ki bize hicbise olmadi
yalniz traş kopuguden fenalik gecireni, digeri hastaneye yetiştirsin