Diş Fırçalarken Neden Aynaya Bakıyorsunuz ? ? ?

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bildiğin kadarıyla idare et işte.. Neysee biz şimdi 4 ümüz kapısıyoruz deil mi fırçalama konusunda.. 2 li takım kurarız.. Çok atan Çok kazanır :)
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
tükürmece oynamiyoruz ya.topu topu agzimiz kopukluyken birbirimizi guldureces + birbirimizin miidesini bulandiracas. soora da kusmak serbest. nereye kustugun da:) sana kalmis..

Not: o nokta noktalari da karsilasma oncesi doldurun reca ederim
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
bazı seylerı oluruna bırakmak lazım.herseyı merak etmek ıyı deıldır.:mrgreen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Tamam ben doldurcam karşılaşmadan.. Ne o yoksam korktun mu :)

Walla başkalarının üzerine kusmaya bayılırım hehe :mrgreen:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
bilmiyorum valla. noktalari koyan doldursun.

ha bu arada, boy farkindan dogacak esitsizliikleri ortadan kaldirmak icin, basilarimiz tabure ustunde fircalayabilir. haberiniz olsun;) :D
cakalaz biraz uzun boylu sanki..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bence de yawaşş uyarılar gelir birasdan :p

@Cezerye ; Yok be çok uzun deilim sizle aynıyım wallaa :mrgreen:

Herkes bulduğunla yetinsin :)
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
hadi be yalanci. gormesek avatarda neyse. uzun iste boyun. 1.90 civarisin sen. ben sandalye kullanacam:D
him bi de yer tain etmek lazim tabi. nereyi batiracas?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Walla deilim.. resme bakma orda oturuyorum ben.. Hadi söliim en fazla 1.50 oliim :queen:

O da olmadı 1.75 ten fazla deilim :)

Yer olarak senin davetlin olalım :) Sizin ew yani nası fikir :)

herkes bulduguyla yetinsin derken:silent: :cherry:

Sen de hiç bişi anlamıyosn be kardeşim :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
134
Walla deilim.. resme bakma orda oturuyorum ben.. Hadi söliim en fazla 1.50 oliim :queen:

O da olmadı 1.75 ten fazla deilim :)

fotograftan nası anlıo bilemedim:silent:

Yer olarak senin davetlin olalım :) Sizin ew yani nası fikir :)

dogru senin davetlin olalım:cat: :cherry:

Sen de hiç bişi anlamıyosn be kardeşim :queen:

anlatsana o zaman kardeşim:cherry:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
fotodan nasil mi anliyorum?? kemik yapisindan tabbe!

benim evim mi?? sacmalamayin:D biraz aklim kisa olsa buyrun derdim.

ben basta ciddiydiydim. yok, kalmadi ciddiyetim artik.hadi, keyifli surusler.
 
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
134
fotodan nasil mi anliyorum?? kemik yapisindan tabbe!

benimkini de anlasana o zaman:wiinkk:

benim evim mi?? sacmalamayin:D biraz aklim kisa olsa buyrun derdim.

nie hep aklı kısalar mı birbirlerini evlerine davet edio:cherry:

ben basta ciddiydiydim. yok, kalmadi ciddiyetim artik.hadi, keyifli surusler.

noldu bakıomda hemen salladın bizi:pale:

biz zaten evin sahibinin rızası olmadan gelmeyiz:wiinkk:

cakalaz 'dan lojistik destek beklenior........
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
Tamam ben doldurcam karşılaşmadan.. Ne o yoksam korktun mu :)

Walla başkalarının üzerine kusmaya bayılırım hehe :mrgreen:

korksak oraya yazmazdık.sen korkuyon heralde.

:cat:

bilmiyorum valla. noktalari koyan doldursun.

ha bu arada, boy farkindan dogacak esitsizliikleri ortadan kaldirmak icin, basilarimiz tabure ustunde fircalayabilir. haberiniz olsun;) :D
cakalaz biraz uzun boylu sanki..


o noktaları cok ıstıyosun heralde.uygun bı vakıtte doldururuz sen hız kafanı yorma.:cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst