- Katılım
- 4 Ara 2006
- Mesajlar
- 134
Tabii canm... benm aklıma hiç kötü bişi gelmez zati :mrgreen:
Bilirim........ bilirim...................:cherry:
Tabii canm... benm aklıma hiç kötü bişi gelmez zati :mrgreen:
Not: o nokta noktalari da karsilasma oncesi doldurun reca ederim
ınsanın basına ne geldıyse ya meraktan yada y........tan gelmıs.onun ıcın bazı seylerı oluruna bırakmak lazım.herseyı merak etmek ıyı deıldır.:mrgreen:
bilmiyorum valla. noktalari koyan doldursun.
ha bu arada, boy farkindan dogacak esitsizliikleri ortadan kaldirmak icin, basilarimiz tabure ustunde fircalayabilir. haberiniz olsun![]()
![]()
cakalaz biraz uzun boylu sanki..
Herkes bulduğunla yetinsin![]()
herkes bulduguyla yetinsin derken:silent: :cherry:
Walla deilim.. resme bakma orda oturuyorum ben.. Hadi söliim en fazla 1.50 oliim :queen:
O da olmadı 1.75 ten fazla deilim![]()
Yer olarak senin davetlin olalımSizin ew yani nası fikir
![]()
Sen de hiç bişi anlamıyosn be kardeşim :queen:
fotodan nasil mi anliyorum?? kemik yapisindan tabbe!
benim evim mi?? sacmalamayinbiraz aklim kisa olsa buyrun derdim.
ben basta ciddiydiydim. yok, kalmadi ciddiyetim artik.hadi, keyifli surusler.
Tamam ben doldurcam karşılaşmadan.. Ne o yoksam korktun mu
Walla başkalarının üzerine kusmaya bayılırım hehe :mrgreen:
bilmiyorum valla. noktalari koyan doldursun.
ha bu arada, boy farkindan dogacak esitsizliikleri ortadan kaldirmak icin, basilarimiz tabure ustunde fircalayabilir. haberiniz olsun![]()
![]()
cakalaz biraz uzun boylu sanki..
o noktaları cok ıstıyosun heralde.uygun bı vakıtte doldururuz sen hıc kafanı yorma.:cat:
diş fırçalarken aynaya bakmaktan başka yapabileceğimiz daha iyi bi iş varmı![]()