bir de terbiyenizi bozmussunuz.. o noktalari size dis macunuyla yedirmiim!
ben bi ara nokta demiştim belki bana demiştir cezerye :silent:
bu arada cakalaz ın üzerini de ciziktirmişler nokta![]()
o noktaları cok ıstıyosun heralde.uygun bı vakıtte doldururuz sen hız kafanı yorma.:cat:
KÜRŞAD_KORKUT;530758' Alıntı:noluyo la burda ne biçim laflar kullanıyonuz bi bayana karşı..::angry2:: ::angry2::
Bi şey oldugu yoq kardeşim
Sonucta bayanda insan erkek te insan
İnsana insan die deger vermek gerekir
herkes birbirine bu degeri gosterirse hiç bi şey olmaz zaten
Anladın mı:silent:
kapanmıs konuuu tekrar acmamanı öneririm:wiinkk:
KÜRŞAD_KORKUT, bazen laf anlatmak zordur. sen, kelimeleri her ne kadar dogru secsen de..
saygilar
KÜRŞAD_KORKUT, bazen laf anlatmak zordur. sen, kelimeleri her ne kadar dogru secsen de..
saygilar