Diş Fırçalarken Neden Aynaya Bakıyorsunuz ? ? ?

Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
noktayı koyuyorum bu laf dalası ılerıye gıderse kotu olcak nokta .
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
bir de terbiyenizi bozmussunuz.. o noktalari size dis macunuyla yedirmiim!

erfer' in raflar olma ihtimali var mi arkadaslar?;P :D

bu arada sen kimsin, nokta koyuyosun? baslik kitlenmedikce nokta koyamazsin. bunu denemistik zamaninda:D sen ordan küçük sesinle istediğin kadar bagir "nokta" diye:D:D
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bi ara nokta demiştim belki bana demiştir cezerye :silent:
bu arada cakalaz ın üzerini de ciziktirmişler nokta :)

edit
------------------------
erfer e demiş enteresan
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
132
Sağlaksanız sol elle fırçalayın,solaksanız da sağ elle fırçalayın ki ters-kullanmadığınız elinizi kullanma yeteneğiniz gelişsin.Bateristlerin genel olarak yaptıkları bir alıştırmadır.İyi bir alıştırma,ama bateriyle ilgi alakam yoktur belirtirim.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
664
tammam sakin olun bir fırça yüzünden birbirinize girmeyin :d

::gleam:: ___ KILIÇ ___ ::gleam::
кαℓємιмι єℓιм∂єη αℓѕαℓαя кαηιмℓα уαzαяιм ѕєηι ѕєν∂ιgιмι.
 
Katılım
29 Eki 2006
Mesajlar
126
Ya konu başlığı ayna mayna falan diyodu :) ne noktası ya biz konuya geri dönsek :)
 
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
134
KÜRŞAD_KORKUT;530758' Alıntı:
noluyo la burda ne biçim laflar kullanıyonuz bi bayana karşı..::angry2:: ::angry2::

Bi şey oldugu yoq kardeşim
Sonucta bayanda insan erkek te insan
İnsana insan die deger vermek gerekir
herkes birbirine bu degeri gosterirse hiç bi şey olmaz zaten
Anladın mı:silent:
kapanmıs konuuu tekrar acmamanı öneririm:wiinkk:
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
312
Bi şey oldugu yoq kardeşim
Sonucta bayanda insan erkek te insan
İnsana insan die deger vermek gerekir
herkes birbirine bu degeri gosterirse hiç bi şey olmaz zaten
Anladın mı:silent:
kapanmıs konuuu tekrar acmamanı öneririm:wiinkk:

biz yaşımız gereği gereken değeri veriyoz zaten biz hayvan mı dedik,,konuştuğunuz kelimelere dikkat edin dedik...sen neden üzerine alındın
 
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
134
Sadece ortamı tekrar germe dedim
ayrıca insana insan gibi deger vermek lafını sana solemedim _ genel konustum
eger herkes o degeri verirse bişey olmaz dedim
lütfen yazdıklarımı tekrar oku :)
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
KÜRŞAD_KORKUT, bazen laf anlatmak zordur. sen, kelimeleri her ne kadar dogru secsen de..

saygilar
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
"Diş fırçalamak" ile ilgili topicde bile laf dalaşına giriyorsunuz... Bence önce toplumda nasıl karşılıklı saygı gösterilir önce onu öğrenmelisiniz... Özür dilerim bunu söylediğim için ama kendinize bir bakın bence. Her topicde ayrı bir tartışma...
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
GorkeM, tartismak "kotu degildir". sorun cozmeye yarar.
boyle lanse etmen dogru mu? :D

alp_tunay, himm.. ben de traş köpüğü kullanirim o zaman. ben daha once yemedim ama. tadi güzel mi?:) yutunca mideye zarar veriyor muymus?:D renkli traş köpükleri var mi?:D ya da, o traş köpüğüne pastalara konulan renklendirici maddelerden koyalim mi?:D yeşil falan:D:D bak, kirmizi da fena degil:D
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Dişlerin biraz gıcırdıyor...Dilin tad almaktan vazgeçiyor....Yaklaşık 2 gün kadar ne diş fırçalayabiliyosun ne de yediklerinden tad alabiliyosun...

Ama hakkını vermek gerekirse iyi köpürüyor.....Renklilerini görmedim genelde mavi oluyolar ama köpükleri beyaz....Herşeye varım...Ne koyarsak koyalım...şöööle kırmızı mavili falan....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst