Deri Mont Hakkında..

Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
abiler bakıyorum ki aramızda deri'den anlayan tecrübeli arkadaşlar var http://www.sahibinden.com/sifir_deri_mont-65WQQaXQQ22515929WQQpXQQdisplayitem?
linkte ki mont hakkında yorum yapabilecek olan veya kullanan var mı acaba?

Ne yazık ki buradan anlaşılmaz hocam,ne bilgi var ne resimler net ne de markası belli...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:55 ----------

ben orjınal korumalı yani kendinden korumalı ürün kullanıyorum, 2 kere yıkadım buna rağmen korumalar yerinden oynamaya başladı, gevşemeye başladı ki, kullandığım markalar oldukça iyi,,

Deri montu yıkamadın herhalde :silent:
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279

abi çok saol ya aydınlattın beni 160 lira olduğuna göre ahım şahım bi ceket olmasa gerek:silent:stoklarında yokmuş ama:pale: nette 2. ellerini 190liraya satıyorlar sıfırı 160 lira!

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:10 ----------

Ne yazık ki buradan anlaşılmaz hocam,ne bilgi var ne resimler net ne de markası belli...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:55 ----------


linkte foroğraf filan var ama sende açılmadi herhalde...
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
469
Ne yazık ki buradan anlaşılmaz hocam,ne bilgi var ne resimler net ne de markası belli...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:55 ----------



Deri montu yıkamadın herhalde :silent:

haklısın öyle anlaşışıyor, tekstili yıkamaktan bahsediyorum, deride durum farklı zamanla ve nemle (yağmur :) ) kendini bırakıyor zaten, üstüne bir de çakma korumaları ceplere yerleştırmek pek de güvenli değil vs vs
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146


Bu montu 2 gün önce almıştım bugün elime ulaştı. İlk önce şu koldaki koruma mevzusunu çözelim:);

-Arkadaşlar kolda o çift derinin altında koruma var hemde ne koruma.:) Dirsekten başlıyo nerdeyse bilege kadar.Üstüne birde çift kat deri olunca o bölüm nerdeyse kurşun geçirmez hale getirilmiş.:)Onun haricinde montun koruma olmayan bölgesi benim inceledigim kadarıyla yok. Adamlar her boş buldugu yere koruma eklemişler:p.Üstelik bunların hepsi sabit korumalar. Sadece sırt bölgesinde koruma pedlerine ilaveten ek koruma takmak isteyenler için bir cep yapılmış.Bunu haricinde her bölgede ce onaylı sert korumalar var ayrıca birçok yerde bu korumalar koruma pedleriyle desteklenmiş.Montu giyince kendinizi robocop gibi hissedebilirsiniz.Şahsen ben öyle hissettim.:p

-Bir başka konu ise iç astar. Montta çıkartılabilen iç astar mevcut.Soguk kış günlerinde ve sıcak yaz günlerinde bu astarın takılıp sökülebilmesinin oldukça fayda sağlayacagını düşünüyorum:). Bu arada hem astarda hemde montta cepler mevcut. Yani ne yaz nede kış iç cep sorunu yaşanmaz.:)

-Havalandırma içinse önde iki adet hava giriş bölümü yapılmış. Yaz günlerinde bunlar açılıp o astarda çıkartılırsa sıcak okadar sorun olmayabilir. Kışında tam tersi yapıldıgında soguktan büyük ölçüde koruyacagını düşünüyorum.

Mont hakkında genel düşüncem bu fiyata böyle bir montu alabilmiş olmanın verdigi şaşkınlık:). Zira aynı durumdaki diger derilere baktıgımda fiyatları 500-600 tl'den aşagı degil.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


Bu montu 2 gün önce almıştım bugün elime ulaştı. İlk önce şu koldaki koruma mevzusunu çözelim:);

-Arkadaşlar kolda o çift derinin altında koruma var hemde ne koruma.:) Dirsekten başlıyo nerdeyse bilege kadar.Üstüne birde çift kat deri olunca o bölüm nerdeyse kurşun geçirmez hale getirilmiş.:)Onun haricinde montun koruma olmayan bölgesi benim inceledigim kadarıyla yok. Adamlar her boş buldugu yere koruma eklemişler:p.Üstelik bunların hepsi sabit korumalar. Sadece sırt bölgesinde koruma pedlerine ilaveten ek koruma takmak isteyenler için bir cep yapılmış.Bunu haricinde her bölgede ce onaylı sert korumalar var ayrıca birçok yerde bu korumalar koruma pedleriyle desteklenmiş.Montu giyince kendinizi robocop gibi hissedebilirsiniz.Şahsen ben öyle hissettim.:p

-Bir başka konu ise iç astar. Montta çıkartılabilen iç astar mevcut.Soguk kış günlerinde ve sıcak yaz günlerinde bu astarın takılıp sökülebilmesinin oldukça fayda sağlayacagını düşünüyorum:). Bu arada hem astarda hemde montta cepler mevcut. Yani ne yaz nede kış iç cep sorunu yaşanmaz.:)

-Havalandırma içinse önde iki adet hava giriş bölümü yapılmış. Yaz günlerinde bunlar açılıp o astarda çıkartılırsa sıcak okadar sorun olmayabilir. Kışında tam tersi yapıldıgında soguktan büyük ölçüde koruyacagını düşünüyorum.

Mont hakkında genel düşüncem bu fiyata böyle bir montu alabilmiş olmanın verdigi şaşkınlık:). Zira aynı durumdaki diger derilere baktıgımda fiyatları 500-600 tl'den aşagı degil.:)


Kuvvetmira hakliymiş. Adamı boşuna dellendirmişiz :) Elint yeni montun hayirli olsun, mayıs başı gibi sanırım bende aynısını alacağım. :cat:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bu arada mont ve diger korumalardan 1-2 foto ekleyim.
(Fotoğraflar çok kaliteli idare edin:p)




İç astar...


Yukarda bahsettigim sırt koruması için cep.









 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Hayirli olsun Elint.
Gule gule kullan.:cat:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Kushitanı berbat bi mont kimseye tavsiye etmem.

:)queen: ben de aynısından kullanıyorum, kötüleyelim ki herkes alırsa kızılay dağıtmış gibi dolaşıcaz yakında :queen: )
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Coq sagol.

chopperrider
evet işin birde o yönü var. Haklısın bu mont yaramaz, zaten hiç içime sinmemişti derisi biraz kalitesiz gibi görünüyo ayrıca koruma yerinede plastik bidonlardan kesilen parçaları koymuşlar.:p
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
91
http://www.hudsonderi.com/?urun-detay_182.html

Şu üstteki ürün var..Fuarda denemiştim, korumaları, hava kanalalrı vs. si mevcut..1,5 mm dana derisi..

ben fuardan aldım bu montu. şu an kullanıyorum. kol ve göğüs havalandırmalarından dolayı kış için uygun değil. soğuk ve yağmuru hissetmenizi azda olsa(demeyececeğim bayağı) hissettiriyor. hava atmak için alırsanız çok ideal bi montİ; her gören tarzın değişmiş yada çok havalısın diyor oda olmadı, uzak bi gözle iç geçirerek inceliyor montu...
kışın zaten motora binmem yada mont üstüne yağmurluk giyerim diyorsanız yaz kış için ideal bi mont.
ilk giydiğinizde kendinizi bi kalıba sokulmuş gibi hisedersiniz ama giymeye devam ettikçe sizin montun kalıbına değil, montun sizin kalıbınıza uymaya çalıştığınızı hissedersiniz...
benim gerçek fikrime gelince fiyat ve performans açısından en ideal montlardan birisi derim. koruma ve rahatlık olarak verdiğim para helal olsun derim...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:10 ----------

Motorcunun aspirini kaskıdır:p

biraz eksik...

ilk motorumla düştüğümde yada yuvarlandığımda( motorum 3400 tl koruma malzememe 2500 lira vermiştim) diyeyim kaskımın montumun dizliğimin tüm asfalta sürtünmesini hissettmeyi bırak seslerini duyuyordum.
kask sürtünmesi kafadaki uğultu beynini kazır gibi, mont sürtünmesi dişlerini gıcıklıyor ve umursamazdın dizlik sürtünmesi çok önemli değil ama çelik perçinlerdeki ateşi görünce aklına ilk gelen motor benim önümdemi arkamdamı gidiyor stresidir.... motorun senin önünde sürüklendiğini görünce bi ohh çeker ve ne zaman bitecek bu sürüklenme, yuvarlanma diye düşünürsün...
motorun aspirini kask, mont, dizlik ve uygun ayakkabıdır...
o zaman bana ne kadar gülseler dalga geçselerde kulandım tüm korumalarımı.
şimdi altımda shadow var beni korur zaten gerek yok hiç bi korumaya demeyeceğim:) dizlik yerine(depoyu çizmesin diye)korumalı pantalonla devam ediyorum hiç bi korumamı eksik etmeden...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
biraz eksik...

ilk motorumla düştüğümde yada yuvarlandığımda( motorum 3400 tl koruma malzememe 2500 lira vermiştim) diyeyim kaskımın montumun dizliğimin tüm asfalta sürtünmesini hissettmeyi bırak seslerini duyuyordum.
kask sürtünmesi kafadaki uğultu beynini kazır gibi, mont sürtünmesi dişlerini gıcıklıyor ve umursamazdın dizlik sürtünmesi çok önemli değil ama çelik perçinlerdeki ateşi görünce aklına ilk gelen motor benim önümdemi arkamdamı gidiyor stresidir.... motorun senin önünde sürüklendiğini görünce bi ohh çeker ve ne zaman bitecek bu sürüklenme, yuvarlanma diye düşünürsün...
motorun aspirini kask, mont, dizlik ve uygun ayakkabıdır...
o zaman bana ne kadar gülseler dalga geçselerde kulandım tüm korumalarımı.
şimdi altımda shadow var beni korur zaten gerek yok hiç bi korumaya demeyeceğim:) dizlik yerine(depoyu çizmesin diye)korumalı pantalonla devam ediyorum hiç bi korumamı eksik etmeden...

Benimki enazınsan eksik sizinki yanlış:)


Sizin söylediginiz aspirinin kask, mont, dizlik ve korumalı ayakkabı olması tıp dünyasında aspirinin agrı, hipertansiyon ,disritmi,astım,svo,dm vs... hastalıkların tek ilaçla tedavi edilmesi gibi birşey oluyor ki henüz böyle bir ilaç yok:)

Aspirinin kask, mont, dizlik ve korumalı ayakkabı olması sanırım yanlış bi benzetmeydi:p
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Güle güle eskit Elint :)
Ne olur ne olmaz dizliklerinin motora sürten tarafına siyah ince kumaş yapıştırırsan ileride üzülmezsin.

Sizin oralar çok yağmurlu.
Deri yağmuru sevmez , zamanla bozulur.
Bunun için üzerine yağmurluk bulursan iyi olur.
Ben mont ile clover'ın yağmurluğunu kullandım.
Bilek ve sırt bölümü lastikli olduğundan tam olarak sarıyor , en şiddetli yağmurda bile deri tek damla ıslanmıyordu. Tavsiye ederim.
Tabi ben bir arkadaşın yeni aldığı clover montundan çıkan yağmurluğu arakladım. Sen nereden bulursun bilemem :cherry:

Işte yağmurluk da bu.
http://www.hondamototal.com/pinfo.asp?pid=148

Wet_02.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Sagol görkem.Aslında depoya temas eden bölgelere reklamcıdan siyah çıkartma alıp onları yapıştırmayı düşünüyorum?
Yagmurluk konusunda ise evet yagmur bıktıracak derecede yagıyor:)İlerde yagmurlukta almayı düşünüyorum. Şuanlık kuru havalarda kullanacagım.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bir fayda sağlayacağını sanmıyorum. Sonuçta kağıt.

Aşağıdaki gibi ince bir kumaş parçası daha faydalı olur kanımca.
p10807351-2.JPG


Not: yukarıdaki mesajımı editledim.
 
Katılım
20 Mar 2010
Mesajlar
29
arkadaşlar merhaba, bu işe yeni başlayan biri olarak mont alsam ne alsam nasıl alsam, güzel olsun kazık olmasın gibi düşünceler içindeyken bu başlığı gördüm. ve her mesajı teker teker okuyup kushitaniye karar kılıp aldım. alır almazda düştüm:pale: 20-30 km hızla virajdayken önüme bir köpek sürüsü çıkıp bana doğru koşup havlamaya başlayınca (gece 2-3 arası) panik olup bi anda kendimi yerde buldum motorum benden ayrılıp 2-3 metre kaydı, motorda bişey yok bende de Allah'a şükür. (sol uyluk kemiği üzerinde ciltte morarma var ama o kadar)demem o ki montumu aldığım gün ufakta olsa denemiş oldum. hep stresteydim her motorcu düşermiş ya ben ne zaman düşecem diye.düştüm rahatladım:p. bu başlığı açıp fikir belirten herkese teşekkürler , gerçekten çok verimli ve faydalı oluyor. en azından benim gibiler için.
kalın sağlıcakla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst