Deri Mont Hakkında..

Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Mafsallı dizlikler motoru çizmesine çizer ve pantolonu delmesine deler ama marka hatırlayamamakla birlikte bazı dizliklerde mafsal kısmında yumuşak lastik gibi bir madde oluyür..
O tür olanalra bakılmalı..
Bunun haricinde mafsal vidasının olduğu yerde sert plastik malzeme bile olsa güvenmeyiniz çiziyor..
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Dizligin yandan görüntüsü bu


Belki vidalar degmez ama diger plastik aksamların degecegi kesin. Onlarda büyük ihtimal çizer. Ufoya bakcam sanırım...
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aman aman bu dizlik bende var:p çıkarması takması ayrı dert çok rahatsız ediyor. Demek depomu ovalayan buydu.:farao:
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
ufoda pürüzsüz bir yüzey var yani çizecek hiçbir şey yok yüzeyde hepsini içerde halletmişler ben 900 rr da dayayıp gidiyorum depoya sorun yok 75 tl almıştım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:31 ----------

Aman aman bu dizlik bende var:p çıkarması takması ayrı dert çok rahatsız ediyor. Demek depomu ovalayan buydu.:farao:

almadan sorsaydın söylerdim sana da abi birçok dizlik kullandım ufodan şaşmayın derim (italyan)takması çıkartması kolay yürümesi rahat çizmesi yok :mrgreen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Tamamdır bukadar referanstan sonra ufoya karar kıldım. Olurda depoya zarar verirse gerekli tamir sonrası çıkan faturanın bir kopyasını özel mesaj yoluyla yollarım artık:)
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
Tamamdır bukadar referanstan sonra ufoya karar kıldım. Olurda depoya zarar verirse gerekli tamir sonrası çıkan faturanın bir kopyasını özel mesaj yoluyla yollarım artık:)

Anlaşıldı epey hayır duası alıcam yine al pişman olmazsın duamı unutma :wiinkk:
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Dizlik ve eldiveni incelemedim Elint.Ama diğer seçmiş oldukların geçerli,şimdiden güle güle kullan.
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
469
Arkadaşlar önerebileceginiz görüntüsü hoş, renk cümbüşü olmayan ( mümkünse siyah ) hava kanalları olan terlemeyi mümkün olduğunca en aza indiren 4 mevsim kullanabilecegim özellikle yazin kullanirken içliğini çikartabilecegim şık ve hoş görünümlü 700 tl civarinda bi deri ceket varmidir?

DIKKAT DIKKAT DIKKAT DIKKAT!!

Deri montlarin tekstil montlara gore +/- yönlerini biliyorum. Lütfen bu detayi gecelim. :)

kanguru furygan, motoplus
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Kendim kullanıyorum..

Normal Fiyatı : 1.100 TL
Kampanya Fİyatı : 300 TL

Kushitani Takuma (JAPON)



Malzeme;

Dana derisi
Schoeller® -dynamic- esnek kumaş-

File iç astar Özellikler;-
POWERTECTOR CE onaylı korumalar-
CE onaylı sırt koruma için cep-
Omuz ve dirseklerde çift kat deri-
Göğüs ve sırtta koruma pedleri-
Sırt ve kollarda 3M Scotchlite® reflektörler-
Thermolite® iç astar-
Ön kol, ön göğüs ve ensede Schoeller® -dynamic- esnek kumaş bölgeler-
Arkada esnek deri bölgeler-
İki dış cep-
İç cepler-
Ön havalandırma girişi-
Uzun pantolon bağlantı fermuarı
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
469
Arkadaşlar ilk önce şu çift deri olayını netleştirelim:p.O montun çift kat derisinin altında ayrı bir koruma daha var mı:silent:Bende bu montu olmak üzereyim onun için soruyorum. Yok orda koruma yoksa aşağıda linkini verdigim montu almayı düşünüyorum.
http://www.motomaxonlineshop.com/main/difi_le_mans_deri_ceket-992-73-41.html

Burdada yurt dışı fiyatı var(269.95 euro:) )
http://www.difi.nl/uk/model?model=00020000000000010007#le-mans

"çift kat deri" dikiş yerlerini muhafaza etmekte kullanılır. kaza anında kıyafetler ilk önce dikişlerden atmaya başlar, çift kat deri eklemlerin olduğu yerde (dirsek, omuz) dikişleri ayrılmasını engellemek, güvenliği sağlamayı arttırmak için kullanılan teknik. koruma olması ayrı bir durum. ancak kendi içinde koruması olmayan, koruma takılabilen tüm ürünler maalesef ticari öncelik tek hedeftir. ben orjınal korumalı yani kendinden korumalı ürün kullanıyorum, 2 kere yıkadım buna rağmen korumalar yerinden oynamaya başladı, gevşemeye başladı ki, kullandığım markalar oldukça iyi, varın gerisini siz düşünün. bu yüzden tavsiyem koruma takılabilen deri montun kullanıl-ma-ması yönünde.

saygılarımla,
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
Kendim kullanıyorum..

Normal Fiyatı : 1.100 TL
Kampanya Fİyatı : 300 TL

Kushitani Takuma (JAPON)



Malzeme;

Dana derisi
Schoeller® -dynamic- esnek kumaş-

File iç astar Özellikler;-
POWERTECTOR CE onaylı korumalar-
CE onaylı sırt koruma için cep-
Omuz ve dirseklerde çift kat deri-
Göğüs ve sırtta koruma pedleri-
Sırt ve kollarda 3M Scotchlite® reflektörler-
Thermolite® iç astar-
Ön kol, ön göğüs ve ensede Schoeller® -dynamic- esnek kumaş bölgeler-
Arkada esnek deri bölgeler-
İki dış cep-
İç cepler-
Ön havalandırma girişi-
Uzun pantolon bağlantı fermuarı

bu model gerçekten güzel acaba renk seçeneği var mı
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eti yenen kara hayvanları:
Zürafa, kanguru, tavşan yenir. Eti yenen davar [koyun, keçi], sığır [manda, inek, boğa], deve gibi evcil hayvanların, yabani olanları da yenir. Mesela buffalo, bizon yabani sığırdır. Lama yabani devedir. Yani bunlar yenir. Keçinin yabanisi sayılan dağ keçisi, geyik, ceylan, antilop yenir. Yabani koyunlar da yenir. Evcil at, tenzihen mekruhtur. Midilli, bir at türüdür. At eti, Şafii ve Hanbeli’de helal, Maliki’de haramdır. Yabani atlar yenir. Evcil eşek yenmez. Yabani eşek denilen zebra yenir.

sayende et kültürüm arttı :)
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu model gerçekten güzel acaba renk seçeneği var mı

hocam ben gittim baktım inceledim. tabi beklentilerin ne bilmiyorum. güzel bir mont ama bilmiyorum beni pek sarmadı üzerime giyince, alasım gelmedi hiç birini.

kafam dağınıktı net düşünmedim ama montta bir kaç uyumsuzluk vardı. deriye de çok sıcak değilim aslında orası da var. ama illa deri diyorsan bunu göz önünde bulundur derim. yine de denemeden alınmıyor hiç bir şey tecrübeyle sabittir.
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
373
Haftasonu Motomax'den bu ceketi aldım.

http://www.difi.nl/uk/model?model=00020000000000010005#broker

Pazar günü kullandım. Ve ilk defa kalın bir mont giydiğim için üşümediğim gibi aynı zamanda öğleden sonra sıcağında terlemedimde. Bunu sağlayan şey montun rengi :)
Komik biliyorum ama merak ediyorsanız buraya bakabilirsiniz(http://www.tfl.com/systems_cool.asp) Şahsen ben monttan çok memnun kaldım. Tek beğenmediğim tarafı korumlarının önceki tekstil montumdakilere göre biraz daha ufak olmasıydı.

Alacaklara kesinlikle tavsiye ederim. Olay derideymiş! :cat:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Kendim kullanıyorum..

Normal Fiyatı : 1.100 TL
Kampanya Fİyatı : 300 TL

Kushitani Takuma (JAPON)



Malzeme;

Dana derisi
Schoeller® -dynamic- esnek kumaş-

File iç astar Özellikler;-
POWERTECTOR CE onaylı korumalar-
CE onaylı sırt koruma için cep-
Omuz ve dirseklerde çift kat deri-
Göğüs ve sırtta koruma pedleri-
Sırt ve kollarda 3M Scotchlite® reflektörler-
Thermolite® iç astar-
Ön kol, ön göğüs ve ensede Schoeller® -dynamic- esnek kumaş bölgeler-
Arkada esnek deri bölgeler-
İki dış cep-
İç cepler-
Ön havalandırma girişi-
Uzun pantolon bağlantı fermuarı

Nerden aldın..?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst