arkadaşlar herkese merhaba ben antalyadan yiğit. daha önceden runner 200vxr,derbi gp1 250,hyosung gt250r, tekrar runner, sonra tekrar gp1 250 kullandım 5 yıllık motorsiklet geçmişim bu motorlarda geçti. ama şunu söyleyebilirimki derbinin gerçektende bendeki yeri çok farklı. resmen şuanda motor beğenmiyorum yaa. dizayn ve kalite olarak derbinin üstüne motor tanımam.(aynı sınıfta olanlarla) arkadaşlar son olarak gpr125 e merak sardım. bu forumuda 2 gündür okuyorum. daha önce vitesli motor olarak sadece hyo kullandım kısa süre ama hiç alışamadım motora. hatta motoru yan yatırdım. (önümdeki araç ani fren yaptı motor durmayınca çarpmayım diye yana yatırdım) ama artık yavaştan vitesli motora geçmek istiyorum. vitesli motora başlangıç olarak bana tavsiye edermisiniz gpr 125i ??? Birde 2. el alacağım için motoru almadan önce nelere dikkat etmem gerekiyor ???