Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
26
arkadaşlar herkese merhaba ben antalyadan yiğit. daha önceden runner 200vxr,derbi gp1 250,hyosung gt250r, tekrar runner, sonra tekrar gp1 250 kullandım 5 yıllık motorsiklet geçmişim bu motorlarda geçti. ama şunu söyleyebilirimki derbinin gerçektende bendeki yeri çok farklı. resmen şuanda motor beğenmiyorum yaa. dizayn ve kalite olarak derbinin üstüne motor tanımam.(aynı sınıfta olanlarla) arkadaşlar son olarak gpr125 e merak sardım. bu forumuda 2 gündür okuyorum. daha önce vitesli motor olarak sadece hyo kullandım kısa süre ama hiç alışamadım motora. hatta motoru yan yatırdım. (önümdeki araç ani fren yaptı motor durmayınca çarpmayım diye yana yatırdım) ama artık yavaştan vitesli motora geçmek istiyorum. vitesli motora başlangıç olarak bana tavsiye edermisiniz gpr 125i ??? Birde 2. el alacağım için motoru almadan önce nelere dikkat etmem gerekiyor ???
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Merhaba yigit , yukarida sordugun sorularin cevaplari baslikta gecmis donemlerde verildi , yeniden bilgi verilirse baslik siser , onun icin sirasi ile basligi incele yada baslik icerisinde arama yap.

Hos geldin.
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
26
Aldım motoru 3 gündür bende GP1 250 motorun sertliğine alışık olduğum için yabancılık çekmedim. biraz bileklerim ağrıdı biraz. bide aynaları çok kötü hiç net göstermiyor. sanırım ayarı iyi yapılmamış rölentide motor stop ediyor sanırım hava ayarı yapılacak. antalyada nereye yaptırabşilirm araştırmam lazım.
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
Aldım motoru 3 gündür bende GP1 250 motorun sertliğine alışık olduğum için yabancılık çekmedim. biraz bileklerim ağrıdı biraz. bide aynaları çok kötü hiç net göstermiyor. sanırım ayarı iyi yapılmamış rölentide motor stop ediyor sanırım hava ayarı yapılacak. antalyada nereye yaptırabşilirm araştırmam lazım.

Hayırlı olsun fotoraflarınıda koyarsın artık :) Ağrı olayı kişiye göre değişiyor galiba bende hiç ağrı yapmıyor. Kazasız belasız hayırlı günlerde binersin inşallah :)
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Hayirli olsun kazasiz belasiz bin insallah ,

bu arada arkadaslar bende hersey'den vazgectim Xmax 250 " 2006 " model , sanirim bunu alicam bu hafta ici , umarim beni uzmez.
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
Hayirli olsun kazasiz belasiz bin insallah ,

bu arada arkadaslar bende hersey'den vazgectim Xmax 250 " 2006 " model , sanirim bunu alicam bu hafta ici , umarim beni uzmez.

hayırlı olsun demek lazım o zaman gpr 125 ve fazerden(yanlış hatırlamıyorsam) sonra en fazla geçmiş günleri özletebilir :)
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
26
Hayirli olsun kazasiz belasiz bin insallah ,

bu arada arkadaslar bende hersey'den vazgectim Xmax 250 " 2006 " model , sanirim bunu alicam bu hafta ici , umarim beni uzmez.

sanırım siz gprı ıspartayamı satmışsıtınız ??? benim aldığım motor sizin eski motorunuz olabilir çünkü 32 plaka.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Tesekkurler arkadaslar , evet ispartaya satmisdim motosikleti yalnis animsamiyorsam.

Resimlerini eklerseniz hemen tanirim.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Uğur Xmax 250 çok iyi bir seçim. Hem şehir içi hem şehir dışında çok rahat edersin. Artık görüşelim buluşalım!

dmx07, motosikletin hayırlı olsun. Güle güle kullan kazasız belasız.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Valla yarin ogleden sonra ben hazirim :) Diger arkadaslarda hazirsa neden olmasin ? :b
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Sonunda beklenen oldu 2006 model Xmax 250'i garajima cektim :)

Simdi bulusma olayimiz havalarin duzelmesini beklemiyecek eski dostlara kaldi , sizi cok ozledim guzel bir kahve molasini hepimiz hak etmedikmi ?

Haydi evler havaya :b
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
26
Sonunda beklenen oldu 2006 model Xmax 250'i garajima cektim :)

Simdi bulusma olayimiz havalarin duzelmesini beklemiyecek eski dostlara kaldi , sizi cok ozledim guzel bir kahve molasini hepimiz hak etmedikmi ?

Haydi evler havaya :b
hayırlı uğurlu olsun yeni motorunuz. motorumun resimlerini çekip yüklerim fakat motor kırmızıya boyalı. giannelli eksoz var ama büyük ihtimal sizinki olabilir. hatta sigortacı olduğum için eski plakanızı söylersiniz bulabilirim. tabi motorun geçmişinide soracağım size:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:59 ----------

Uğur Xmax 250 çok iyi bir seçim. Hem şehir içi hem şehir dışında çok rahat edersin. Artık görüşelim buluşalım!

dmx07, motosikletin hayırlı olsun. Güle güle kullan kazasız belasız.
tşk ederim Allah razı olsun. yanlız benim motor baya duman atıyor
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
EA 4380 olmasi lazim , motosikletin gecmisi cok karanlik :) Yag olarak ne kullaniyorsun ? yada ispartadaki arkadaslar ne koymuslar?


Eeee hani bulusmadik daha !
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
26
EA 4380 olmasi lazim , motosikletin gecmisi cok karanlik :) Yag olarak ne kullaniyorsun ? yada ispartadaki arkadaslar ne koymuslar?


Evt senin motorun şuan bende. piston segman ve yağ pompası fercodan alınmış orjinal italyadan gelmiş değişmiş 3 ay önce. 500 km olmuş daha motorda herhangibir problem yok şuan için ama gerçekten büyük birşeyi varmıydı sizdeyken. bide gianelli eksozu sizmi almıştınız ????
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
tşk ederim Allah razı olsun. yanlız benim motor baya duman atıyor

daha ne istiyrosun canavar gibi yağ pompan var:) benim gibi depoya ekstradan koymana gerek yok ;) Duman atmazsa kork zaten başta bende de vardı o niye bu kadar duman atıyor korkusu sonuçta bu motor 2 zamanlı
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Sonunda beklenen oldu 2006 model Xmax 250'i garajima cektim :)

Simdi bulusma olayimiz havalarin duzelmesini beklemiyecek eski dostlara kaldi , sizi cok ozledim guzel bir kahve molasini hepimiz hak etmedikmi ?

Haydi evler havaya :b

Hayırlı olsun motorun abi güle güle kullan, bende almak istiyorum bu aralar ama maddi olarak çok uygun değilim, bi de ne alsam bilmiyorum ? Derbi terra'ya merak sardım ama satan yok :) bi motor alsam da buluşsak :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:04 ----------

Evt senin motorun şuan bende. piston segman ve yağ pompası fercodan alınmış orjinal italyadan gelmiş değişmiş 3 ay önce. 500 km olmuş daha motorda herhangibir problem yok şuan için ama gerçekten büyük birşeyi varmıydı sizdeyken. bide gianelli eksozu sizmi almıştınız ????

Hayırlı olsun motorun.
Motor şuan kaç km de? Bir de pistonu kaç numara kullanmışlar? orjinal boyutu mu yoksa daha büyük mü kullanmışlar?
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Sahibinden.com'da bi kac Senda var diye biliyorum kadircim , bu arada kadir ne ayaksin sen kac zamandir hic ugramiyorsun yanima ? :)

Motosikletin gecmisi karanlik derken saka yapmisdim , kucuk bir kaza atlattim o motosiklet ile sonrasinda zaten solmus olan rengi 1000RR kirmizisi ile degistirdik , ama boyanmasindaki neden kesinlikle kaza degildi, Gianelli uzerinde idi zaten ferco ilk giannelliyi o motosiklete takmis , en azindan servis kayitlarina bu sekilde gecmis , fazla yag yakiyor olusunu mekanikten pek anlamadigim icin kendimce yalnis yag secimi olarak degerlendirebilirim , ama kesin sonuc icin yetkili servise basvurabilirsiniz.

Yani benim ispartaya verdigim motosiklet o zamanin en iyi derbileri arasindaydi diyebilirim , zaten gezi resimleri ve videolarda EA 4380 plakali motosiklet su an sende gecmisini ordan da gorebilirsin ,

eeeee hani gezmiyormuyuz yahu!!!!!!

Cihannnnnnnnnnnnn Orhannnnnnnnnnnnnnnnn Korayyyyyyyyyyyyyyyy Kadirrrrrrrrrrrrrrrrrr Erdemmmmmmmmmmmmm

Sesiniz ciksin! :b
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Sahibinden.com'da bi kac Senda var diye biliyorum kadircim , bu arada kadir ne ayaksin sen kac zamandir hic ugramiyorsun yanima ? :)

Motosikletin gecmisi karanlik derken saka yapmisdim , kucuk bir kaza atlattim o motosiklet ile sonrasinda zaten solmus olan rengi 1000RR kirmizisi ile degistirdik , ama boyanmasindaki neden kesinlikle kaza degildi, Gianelli uzerinde idi zaten ferco ilk giannelliyi o motosiklete takmis , en azindan servis kayitlarina bu sekilde gecmis , fazla yag yakiyor olusunu mekanikten pek anlamadigim icin kendimce yalnis yag secimi olarak degerlendirebilirim , ama kesin sonuc icin yetkili servise basvurabilirsiniz.

Yani benim ispartaya verdigim motosiklet o zamanin en iyi derbileri arasindaydi diyebilirim , zaten gezi resimleri ve videolarda EA 4380 plakali motosiklet su an sende gecmisini ordan da gorebilirsin ,

eeeee hani gezmiyormuyuz yahu!!!!!!

Cihannnnnnnnnnnnn Orhannnnnnnnnnnnnnnnn Korayyyyyyyyyyyyyyyy Kadirrrrrrrrrrrrrrrrrr Erdemmmmmmmmmmmmm

Sesiniz ciksin! :b

1 yıldır kartalda oturuyorum abi taksimin yolunu bile unuttum, bi gelebilsem yanına uğrayacağım ama fırsat olmuyor bir türlü...
Ben senda bakmıyorum abi terra bakıyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst