Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
:) evet orhancim zaten sagolsun dukkanima kadar getirdi biraz once ayak ustu muhabbet ettik cok efendi ve zeki bir arkadas burgman 650 e biniyor. Talimhanede bir otelde bilgi islem departmaninda mudur olarak gorev yapiyormus , bu egsoz un 0 i el yakiyor aldigim da 0 kadar temiz zaten.

Yarin havanin durumuna gore halletmeye calisicam bu isi resimleri eklerim.

Bu arada cihanin 4 ekim pazar gunu dugunu aramisdir sizi ama bi kezde burdan yazmak istedim , nasip olursa gideriz insallah.

optum seni taze damat.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Askerlik ankaraya çıktı..
Komutan postası olucakmışız onun için 1 ay daha kütahyada nezaket dersi görücez :)
Dersler yarın başlıycak sonrası allah kerim..
Neyse arkadaşlar kendinize iyi bakın görüşmek üzere..
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
................................

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:27 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:26 PM ----------

.....................................
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Noktaların anlamı nedir Uğur? Mesaj mı silindi noldu acaba?
Extrema, umarım habercisi olacağın rütbeli iyi biri çıkar. Çok rahat askerlik yaparsın öyle olursa. Allah yardımcın olsun, hayırlı teskereler şimdiden.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Askerlik ankaraya çıktı..
Komutan postası olucakmışız onun için 1 ay daha kütahyada nezaket dersi görücez :)
Dersler yarın başlıycak sonrası allah kerim..
Neyse arkadaşlar kendinize iyi bakın görüşmek üzere..


umarım ankara etimesgut zırhlı birlikler okulu ve eğitim tümen komutanlığına düşmezsin.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
11
pars hayırlı olsun motorun. Astral'in motoru almışsın, sağlam motor diye biliyorum. Güle güle kullan.[/QUOTE]
 
Katılım
17 Tem 2009
Mesajlar
65
:) evet orhancim zaten sagolsun dukkanima kadar getirdi biraz once ayak ustu muhabbet ettik cok efendi ve zeki bir arkadas burgman 650 e biniyor. Talimhanede bir otelde bilgi islem departmaninda mudur olarak gorev yapiyormus , bu egsoz un 0 i el yakiyor aldigim da 0 kadar temiz zaten.

Yarin havanin durumuna gore halletmeye calisicam bu isi resimleri eklerim.

Bu arada cihanin 4 ekim pazar gunu dugunu aramisdir sizi ama bi kezde burdan yazmak istedim , nasip olursa gideriz insallah.

optum seni taze damat.


Dugunu olan cihan tavuz mu ??
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
11
astral ile netten tanışmadık anıl arkadaşımızsa evet astralden aldım... aldığımın 2. günü motor akü bitirdi.. bir anda çalışmamaya başladı gösterge devir saati hepsi gitti.. farları kesti.. panik oldum anılı aradım.. bende bi sorun yoktu dedi.. iyi niyetle yaklaştı sağolsun.. sonra bi ustama götürdüm konjektör jak ları yıpranmış yernden çıkmış..:( yeni akü aldım .. ve yeni jak ile işi çözdum.. bugünde işe giderken gösterge tablosu komple yerinden çıktı.. kenara çektim bi baktım göstergeyi tutan 2 vida var ve iki vidanında bağlantıları kırılmış.. :( şu an öle bıraktım..
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Pars, üzüldüm olanlara. Şanssızlığın bu kadarı. Motor satılmayı beklemiş sanki arıza çıkarmak için. Yine de ufak tefek şeylerin olacağını öngörmek lazım, hemen soğuma motordan. Benim motorumun da aynalarının kolları kırılmıştı durduğu yerde rüzgar brandayı uçurduğu için. Ayna kollarını yapıştırıp çözüm elde etmiştim. Vidaları da lock-tite ile sıkarsan ya da kilitli somun kullanırsan sorun çözülür.

Bu arada google'a gpr 125 yazıp resimlere bakıyordum. Şu sayfaya bir bakın, bize ait kaç tane resim var. Eski buluşmalar süperdi.

http://images.google.com.tr/images?hl=tr&um=1&q=gpr+125&sa=N&start=126&ndsp=21
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
arkadaşlar birşey sormak istiyorum. aprilia rs 125 ile derbi gpr 125 aynı motorumu kullanıyor yani yamaha motorunu? bende gpr 125 nude lere bakıyorum şu an, eğer anlaşırsak aranıza katılacağım...
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
11
Pars, üzüldüm olanlara. Şanssızlığın bu kadarı. Motor satılmayı beklemiş sanki arıza çıkarmak için. Yine de ufak tefek şeylerin olacağını öngörmek lazım, hemen soğuma motordan. Benim motorumun da aynalarının kolları kırılmıştı durduğu yerde rüzgar brandayı uçurduğu için.
ORHAN HAKLISIN 2. el motor alıyoruz sonuçta böle şeylerin olması hem şans hemde olabilecek sorunlar.. motorun stabilitesi çok hoşuma gitti. arkayı özellikle kilit fren yapıyorum . sağa sola kayması umduğumdan daha az.. ben neyi emredersem onu yapmaya hazır hissi veriyor.. devir saatinin tutarsızlığı normalmi? mesela bi anda gaz çekince devir 8 binden 10 bine bir anda atlıyor.. stabil hızda çıkmıyor.. ???
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Devir saatinin tutarsizlindan kastin nedir anlamadim ? Gaz actigin zaman 8binden 10bine cikmasi bence normal , fakat gosterge panelinde buna devir saatide dahil olmak uzre garip seyler oluyorsa hiz gostergesi dengesiz calisiyor farlar yada sinyaller stabil calismiyorsa elektrik aksamindan kaynakli bir sorun olabilir en temel neden'de akunun yeterli enerji uretmiyor olusudur ama bildigim kadari ile senin akun henuz yeni.

Tam olarak motosiklet'deki sikayetini yazarsan yardimci olmaya calisiriz.

selamlar.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Ben Pars'ın 8000'den 10000'e bir anda atlaması olayını anladım; ona Giannelli komple egzos diyoruz :cherry: Demek istediği motorun devriyle devir saati uyuşmazlığı değil; motorun bütün devir bandında aynı hızla devirlenmiyor olması. Standart egzoslu motorlarda devir bandı boyunca o kadar büyük değişimler olmuyor ama komple Giannelli egzos standarda göre daha dirençsiz olduğu için alt devirler nispeten güçsüz, üst devirler ise nispeten güçlü oluyor. Hatta std egzoslu motorda 10.500 devirlerde güç iyice düşerken seninkinde 11.500'e kadar istekli bir şekilde devirlenme olmalı. Bende de komple aynı sistem var, gerçekten çok keyifli Denk gelirse std bir GPR da sür, farkı anlayacaksın. :wiinkk:

Aradaki farkı gösterir dyno grafiğini atıyorum.
Giannelligpr125dynograph.jpg
 
Katılım
20 May 2009
Mesajlar
4
slm arkadaslar sıtede yenıyım yorumlarınızzn cogunu okdum gercekten cok bılgılendirici ve kalıte arkadasların olduunu farkettım ve sonunda zamn bulup uye olabıldımm
bende bır gpr kullanıcısı ve hastasıyımm sizlerle tanısmayı cok ısterımm ve bılgılerınize basvurmayı...
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
reyener hos geldin.

Orhan bugun bol bol resim cekip eklicem hakkaten bak ciddiyim eheh :)

Bu arada Arnavutkoyde rapa ile cinekop lufer filan almislar yahu , bu aksam gecebilirim arnavutkoy fener dibine :)

öbdümmmmmmmmmmmmmmmmm
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
ExTReMa , biz iyiyiz yani en azindan ben iyiyim aksama arnavut koyde cinekop avina gidicem onun planlarini yapiyorum , asil sen nasilsin alisabildinmi bakalim askerlik surecine gunlerin nasil gecio ondan haber ver , bide safak soyle bakalim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst