junior1453.. sesini değiştirmek istersen eğer .. tek yapman gereken motoru satıp başka motor alman.. tek çözümü bu.. iyi çalışmalar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:35 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:17 PM ----------
jonturq: motor güzel ve diri duruyor.. yapman gerekenlerden bikaçını sayayım direksüyon gidonunun süngerini tamamlayabilirsin.. gunner marka var.. ön amortisör takımına acerbis marka amortisör çorabı takabilirsin..

tabi bunları zıt renk yaparsan okadar replica olur.. cantların tellerini maskeleme bandı ile bantlayıp cantları zımparaladıktan sonra mat siyah yapabilirsin.. sonrada fosforlu serit geçersin çok sportif olur...

ayrıca çamurluğun enduro çamurluğu süpermoto çamurluğu takman lazım daha kısa ve agresif.. çamurluğuda acerbis ten bulabilirsin.. bişi daha gördüm elcik korumaların yok.

ale: bu motorların olmassa olmazlarından biridir..:cat: mutlaka elcik koruma tak..beyaz polisprt marka çok kaliteli görüntüsüde şık..