- Katılım
- 26 Şub 2009
- Mesajlar
- 140
İlandaki resimde benim motorda çıkmış, arkadaşım zaten. Bildiğim kadarıyla motoru temiz zaten 2. motor olarak kullanıyor.Normalde arkadaşın söylediği gibi 600rr sahibi. Bu arada ilan başlığı saçma derken motor gerçekten temiz arkdaşım diye söylemiyorum çok titizdir
![]()
Hoca dediği kadar temiz mi bilmem ama rengi beyaz olsa kesin almıştım o motoru. Seninkini satarsan görüşelim, 6000 TL falan verebilirim.