Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
Ebaydan alabilirsin arkadaşım :)
Fercodan parça alınmaz..
Ben fercoda 1000 lira olan pistonları ebaydan 4te 3 fiyatına almıştım..
Hemde daha kalitelilerini..

Bu arada arkadaşlar motora karşılık araba teklifleri çoğaldı
En dikkatimi çekense pejo 306 ve ford mondeo..
Siz ne dersiniz arabadan anlamam başım ağırır mı acaba?

peki e baydan öneri link gösterebilirmisin. yada türkiyede yok mu bunlar?
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
emrah takas senin için uygun değil bence helede araba ile.
zaten askere gidiceksin ve senin araçtan önce nakite ihtiyacın var hiç bulaşma derim.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
emrah takas senin için uygun değil bence helede araba ile.
zaten askere gidiceksin ve senin araçtan önce nakite ihtiyacın var hiç bulaşma derim.

Bilmiyorum kafam çok karışık nakit para ile gelen olmadı hiç.
Şimdiye kadar gelenlerin hepsi ya takas ya senet ya çek v.s. :)
Nakit harici çalışmıyorum diyorum insanoğlu motora bakmaya gelince söylüyor ödeme şekillerini :)
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Orhan naaptın aldın mı bujiyi? Denedin mi bi farklılık var mı?? Bu arada sen gianelliyi nerden aldın ebayden mi??
Ya 7 haziranda gezi için müsaitiz diyo biçok arkadaş ama o tarihte de f1 var gideniniz yok mu hiç??

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:20 PM ----------



Extrema bizim motorlar için gianelli ve arrow mu uygun sadece?? Başka bi eksoz yok mu?? Hep gianelli gördük gprlarda hiç arrow görmedim sebebi nedir? Biraz aydınlatır mısın bizi bu konuda??

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:25 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:23 PM ----------

Bir de bu gönderdiğin linkteki gianelli yeni galiba?? Ağzı farklı ve yukarda neu yazıyor..
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Bujiyi aldım ama hala takamadım Koray. Egzosla beraber onu da takacağım.
2 kişi bile olsak gezmekten yanayım ben. Ama bu akşam öğrendim ki Pazar günü yiğenimin 1. yaş gününü kutluyormuş abimler evinde. Onları geri çevirme şansım hiç yok inanın ki. Çok kötü denk geldi gerçekten; üzülerek söylüyorum, bu pazar geziye gelemiyorum. Gelecek hafta pazar için konuşalım.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Extrema bizim motorlar için gianelli ve arrow mu uygun sadece?? Başka bi eksoz yok mu?? Hep gianelli gördük gprlarda hiç arrow görmedim sebebi nedir? Biraz aydınlatır mısın bizi bu konuda??

Benim fazla alakam yok aslına bakarsan eksozlarla falan..
Ama yurt dışı sitelerine aprilia için olanlara baktığımde geneli arrow kullanıyor
Arada leo vince olanlarda var ama leo biraz pahalı sanırım..
En ucuzlarıda türkiyeye geliyordur heralde :)
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Bilmiyorum kafam çok karışık nakit para ile gelen olmadı hiç.
Şimdiye kadar gelenlerin hepsi ya takas ya senet ya çek v.s. :)
Nakit harici çalışmıyorum diyorum insanoğlu motora bakmaya gelince söylüyor ödeme şekillerini :)

bence biraz daha sabretmelisin. yada takasa gelen araçları iyice bakıp onları nakite çevirebiirmiyim sorusunu sormalısın. nede olsa apriliayı elden çıkarmak diğer araçlara göre biraz daha zor. aprilla gibi 2 zamanlı motorlar meraklısına hitap ediyo çünkü herkesin tercih edebilecegi bi makine değil.
Askerden geldikten sonra en kralını alırsın gene eminim
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Hay allah , demek bu pazar gezi olmuyacak. Haftaya pazar ben kesin olmamakla birlikte katilamiyabilirim zira bebegin dunyaya gelmesine cok az bi zaman kaldi yani her an dogacak endisesi olur sanirim o hafta bende ama gene bi kritik yapariz :)
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Motor konusuna gelince TR'deki en düzgün derbiyi satan vatandaşla konuşmama göre yukarıda da dediğim gibi o motoru yarışlarda kullanmak üzere 100 km'de iken bir arkadaşından satın almış. Zaten resimde aynalarının olmayışı da biraz belli ediyor gibi(aynaları kendisi çıkarmış). Fakat motoruna ve kendisine çok güveniyor. Bilemiyorum işte nolacak.
Bir de farklı olarak şu derbi'ye de baktım. http://www.sahibinden.com/acil_sati...mizi_renk_deWQQaXQQ11858717WQQpXQQdisplayitem
Bu tür olarak onlardan farklı nude ama fiyatı uygun gibi diğer ilanların aksine.Fakat bu model belli ki tutulmuyor ve 2. eli çok kötü.Adam satmak için ciddi bir indirim yapmaya bile razı gibi. Sanırım çok sıkışıkmış.
Sadece zevkine binmek için motosiklet istiyorum. Öyle uzun geziler yapacak değilim ki bu yaz 2 ay boyunca çalışacağım sadece haftasonları ve akşam 6-7 gibi saatler arası boş olacağım.O yüzden iyi, temiz bir motor alıp başım ağrımadan kullanmak istiyorum. Tavsiyeleriniz ve önerileriniz nelerdir?

Benim bu mesaj arada kaybolmuş da:cherry:
Güncel:p
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
biyanki bisiklet alalim biz sana bindikce bacak kasi yaparsin mehmetcim :)
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Senin gpr125 gibi bir motoru sattığın için üzüldüğünü anlıyorum Uğur abiciğim. Biliyorum sen artçı olurken ben yanından vınlayıp geçicem üzüleceksin ama bu kadar belli etmeye gerek yoktu:mrgreen:
Bu arada ben 6 senedir bisiklete binmiyordum ta ki geçen sene Honda güvenli sürüş eğitiminde dengemizi sağlayabildiğimizi gösterme testine kadar. O zamanlar Honda Dylan'a alışan ben bisikleti o kadar zor sürdüm ki anlatamam:mrgreen:

Yani diyeceğim o ki Uğur abi bana mobilet de bisiklet deme:queen:
 
Katılım
23 Nis 2009
Mesajlar
18
Öncelikle herkese merhabalar... 121 sayfanın tümünü okudum. Gerçekten çok önemli bilgiler bulunmakta. Ben 1 Haziran'da ehliyetimi alacağım, daha önceden de scooter tecrübem var ve bu motoru düşünüyorum, sizin burada paylaştığınız bilgiler de beni iyice ısındırdı bu motora.

Ayrıca yukarıda Ford Mondeo hakkında bir soru vardı, "takas etsem mi ?"diye. Ben kesinlikle tavsiye ederim. Yaklaşık 10 senedir ford mondeo'ya biniyorum. 2000 motoru var, içi kesinlikle fazlasıyla geniş ayrıca sürüşü de çok rahat. Hatta araba nasıl kullanılır bu arabada öğrendim. 220km/h gördüğünü biliyorum(sapmayı da hesaba katarsak 210'dur gerçeği), gerçekten performans olarak da sürüş olarak da çok iyi bir araç. 1998 model mondeo'ya galeriler 6500 lira civarı veriyorlar. Aklınızda bulunsun.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
C-A paylasilan bilgilerin size yol gosterici oldugu icin sevindim , umarim kisa zamanda istedigin motosikletine kavusma firsati bulursun , aramiza hos geldin.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşlar motorlarınıza hangi marka yağ koyuyorsunuz ben motul arıyorum acaba 2t motul yağ bulan kullanan varmı ?
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
selamlar. bizim forumdan da motul kullanan arkadaşlar çok memnun. dumanda azalma, performansta artış oluyormuş sahiden. Ben hep Castrol kullandım. Çoğunluk da fiyat ve kolay bulunma nedeniyle castrol kullanıyor. selenia kullananlar da var vorumda. sana anlatacaklardır.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
selamlar. bizim forumdan da motul kullanan arkadaşlar çok memnun. dumanda azalma, performansta artış oluyormuş sahiden. Ben hep Castrol kullandım. Çoğunluk da fiyat ve kolay bulunma nedeniyle castrol kullanıyor. selenia kullananlar da var vorumda. sana anlatacaklardır.

cevap bekliyorum nasıl temin ediyorlar merak ediyorum teşekkürler
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
mehmet sasirtiyorsun beni :) , Erenkoydeki degilde Bjk de olani inceleme firsati oldu burdan bir kac arkadasin sanirim.

Goze gorunen tek sorun rengiydi sanirim o motosikletin gunes rengini almis gibi bir hali varmis ben oyle animsiyorum.

Selamlar.

" Erenkoydeki arkadaslar iletisim kurarsanda ilan basligindaki Tr deki en duzgun derbi derken kac tane derbi incelemis ulkemizde arkadaslar merak ediyor dermisin"


Cok sacma bi ilan basligi bence :)

İlandaki resimde benim motorda çıkmış:) , arkadaşım zaten. Bildiğim kadarıyla motoru temiz zaten 2. motor olarak kullanıyor.Normalde arkadaşın söylediği gibi 600rr sahibi. Bu arada ilan başlığı saçma derken motor gerçekten temiz arkdaşım diye söylemiyorum çok titizdir:p
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Turkiyenin yuz olcumunu bilmiyor galiba ilan veren arkadas ne demek ulkedeki en temiz motosiklet benimki neye gore kiyaslamis ki ? Temiz olabilir ama bu kadarda iddali olunmaz be arkadas :) diyor hayirli satislar diliyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst