- Katılım
- 5 Kas 2007
- Mesajlar
- 3,893
evt. 130 km hıza cok rahat cıkıyodu. ama son vitese atınca devir düşüyo anlamadım![]()
Devirli kullan arkadaşım
Her viteste 10.000 deviri gör sonra vites değiştir :cat:
evt. 130 km hıza cok rahat cıkıyodu. ama son vitese atınca devir düşüyo anlamadım![]()
Devirli kullan arkadaşım
Her viteste 10.000 deviri gör sonra vites değiştir :cat:
kemal benim gaz kolu da çok sert ama herkezinki sert diye biliyorum . gpr nin genel özelliğibu arada senin cross ne durumda ?
acemi bakımı ferco da yaptırmaya gelince : fercoda buji 45 tl dışarıda 5 tlartık buna göre sen düşün. ben birkaç kere öpüldüm bir daha asla mecbur kalmadıkça gitmem
![]()
Erdem'in sınavı, Kadir'in nöbeti, yeni katılacak arkadaşımız Acemi'nin işi derken sanırım az kişi olacağız. Bu arkadaşlar gelecek hafta, yani 7 Haziran Pazar günü geziye gelebilecekse büyük gezi programını o tarihe öteleyelim. Bu pazarki kadroyla isteğe göre şehir içi bir gezi de yapabiliriz. Maksat beraber olalım bu kadar ay sonra.
31 Mayıs Pazar günü için katılanlar:
1. Jonturq
2. Koromako
3. Orhanko
3. Kethup?
4. Bahriyeli?
5. Tomas?
Erdem'in sınavı, Kadir'in nöbeti, yeni katılacak arkadaşımız Acemi'nin işi derken sanırım az kişi olacağız. Bu arkadaşlar gelecek hafta, yani 7 Haziran Pazar günü geziye gelebilecekse büyük gezi programını o tarihe öteleyelim. Bu pazarki kadroyla isteğe göre şehir içi bir gezi de yapabiliriz. Maksat beraber olalım bu kadar ay sonra.
31 Mayıs Pazar günü için katılanlar:
1. Jonturq
2. Koromako
3. Orhanko
3. Kethup?
4. Bahriyeli?
5. Tomas?
arkadaşlar xenon far ve siyah camdan nerden bulabiliriz. fiyatları nekadardır? bide egsozu değiştirmeyi düşünüyorum ama ferco motor 650 Tl falan diyo daha ucuz yolu yok mu bunun![]()