- Katılım
- 7 Ocak 2007
- Mesajlar
- 393
Ben 2zamanlı motorlar niye daha fazla yakar diye açıklama yaptım,senin motorda bir arıza yok,genel 2 zamanlı çalışma karakteristiği benzinide dışarıya kaçırması,diğer sebebide 4zamanı,2zamana sıkıştırmış olması ve tork olarak düşük devirlerde zayıf kalması yakıt tüketiminin fazla olmasının nedeni!kardes samsunda 19 mayıs muhabbetı le ılgılı turkıyenın butu n heryerınden 1 hafta onceden motorcular gelıyor ben gıdemedınm dun dreksıyon sınavım vardı ama gıdemedıgıme cok uzuldum arkadslar neyse haberınız yok sanrıım neysee işte link http://www.motosiklet.net/forum/mot...iyesi-samsun-motosiklet-kulubu-festivali.html
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:59 AM ----------
pekı bır ıkı sebebı nedır arkadsım anlatırsna sevınırm