Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
kardes samsunda 19 mayıs muhabbetı le ılgılı turkıyenın butu n heryerınden 1 hafta onceden motorcular gelıyor ben gıdemedınm dun dreksıyon sınavım vardı ama gıdemedıgıme cok uzuldum arkadslar neyse haberınız yok sanrıım neysee işte link http://www.motosiklet.net/forum/mot...iyesi-samsun-motosiklet-kulubu-festivali.html


---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:59 AM ----------



pekı bır ıkı sebebı nedır arkadsım anlatırsna sevınırm
Ben 2zamanlı motorlar niye daha fazla yakar diye açıklama yaptım,senin motorda bir arıza yok,genel 2 zamanlı çalışma karakteristiği benzinide dışarıya kaçırması,diğer sebebide 4zamanı,2zamana sıkıştırmış olması ve tork olarak düşük devirlerde zayıf kalması yakıt tüketiminin fazla olmasının nedeni!
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
Arkadaşlar benim motorun 1000 km bakımı geldi. şimdi ben bunu fercoya mı götürücem?
Bana nekadar masraf çıkıcak ortalama? neyini değiştiricekler nasıl bir bakım uyguluycaklar(excup,buji,karburator temizliği,debriyaj...) fercodan baska alternatif var mı? çok güzel iş yapıyo diyolar ama bayağıda geçiriyomuş :)
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
Arkadaşlar benim motorun 1000 km bakımı geldi. şimdi ben bunu fercoya mı götürücem?
Bana nekadar masraf çıkıcak ortalama? neyini değiştiricekler nasıl bir bakım uyguluycaklar(excup,buji,karburator temizliği,debriyaj...) fercodan baska alternatif var mı? çok güzel iş yapıyo diyolar ama bayağıda geçiriyomuş :)

dostum alternatif sensın yaa anlatabılıyormsuyum acemı kardess yagını degıstır balatalara bak nebılım lastıklere bak 2 t yagını tamamla bukadar sanzıman yagını degıtırmek bır somuna bakıyor bu kadar basıt seylere gıdıp fercoya bır suru para bayılmana gerek yok en alternatıf kendınsınn oky kardes benım tavsıyem bu eger dıger arkadaslar ne der orasını bılmem ben kendı bakımımı kendım yapıyorum ıyı gecelr:cat:
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Orhancım hoş geldin..
Evet bence de kendin bakım yapabilirsin acemi. ben de öyle yaptım çok daha ekonomik oluyor
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Acemi, motorun hala garantiliyse Ferco'ya götür mutlaka diyeceğim ama yüksek ihtimalle garantisi bitmiştir. Ben Ferco'ya götürmüştüm garantili de olduğu için. Zaten asıl olarak şanzıman yağı değişimi ve exup sigortasının takılması var 1000 km bakımda. Benim arka fren ve vites kolları da çok yukarıdaydı, onları da yaptırdım arada. Motor garantili olduğu için işçiliğe ücret almadılar, sadece şanzıman yağı için 17 lira vermiştim. Bu tür periyordik bakımlarda Ferco'ya götürmekte fayda var. Basit ama beni üşendiren işleri ücretsiz yapıyorlar. Hem de bir şekilde kontağı ilk açışta gördüğümüz SRV ikazını bir sonraki bakıma göre ayarlıyorlar.
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
dostum alternatif sensın yaa anlatabılıyormsuyum acemı kardess yagını degıstır balatalara bak nebılım lastıklere bak 2 t yagını tamamla bukadar sanzıman yagını degıtırmek bır somuna bakıyor bu kadar basıt seylere gıdıp fercoya bır suru para bayılmana gerek yok en alternatıf kendınsınn oky kardes benım tavsıyem bu eger dıger arkadaslar ne der orasını bılmem ben kendı bakımımı kendım yapıyorum ıyı gecelr:cat:

Kardesim ama excup sigortası takılıcagı için onu ben yapamam. şansızamn yağını 2t normal yağını ben değiştirdim zaten yeni akü aldım onuda taktım onlarda birşey yok ama dediğim gibi excup olayı için mutlaka götürücem herhalde
Orhanko Benim motor 2007 model ama ben motoru 300 km de başkasından aldım. garantinin bitip bitmediğini nasıl anlıycam kaç yıl garantisi? fercoda bu motorun garanti süresi falan varmıdır?
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Kardesim ama excup sigortası takılıcagı için onu ben yapamam. şansızamn yağını 2t normal yağını ben değiştirdim zaten yeni akü aldım onuda taktım onlarda birşey yok ama dediğim gibi excup olayı için mutlaka götürücem herhalde
Orhanko Benim motor 2007 model ama ben motoru 300 km de başkasından aldım. garantinin bitip bitmediğini nasıl anlıycam kaç yıl garantisi? fercoda bu motorun garanti süresi falan varmıdır?

Garanti formun olması gerekiyor, satın alırken eski sahibi sana vermedi mi? Yine de belki Ferco'ya plakanı söylersen garantin olup olmadığını söylerler.
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
Kardesim ama excup sigortası takılıcagı için onu ben yapamam. şansızamn yağını 2t normal yağını ben değiştirdim zaten yeni akü aldım onuda taktım onlarda birşey yok ama dediğim gibi excup olayı için mutlaka götürücem herhalde
Orhanko Benim motor 2007 model ama ben motoru 300 km de başkasından aldım. garantinin bitip bitmediğini nasıl anlıycam kaç yıl garantisi? fercoda bu motorun garanti süresi falan varmıdır?

arkadslar bugun gprmı gaz kolu yuzunden kople soktum neden dersenız benım gaz kolu cok sert arkadslar sızınkıler nasıl bılmıyorum ama bende guzelce bır yagladım ama fayda etmedı baska motorlara bakıyorum tug gıbı hafıf gaz golları sızınde goruslsrınız alamk ıstıyorum bu arad acemı kardesım sıgorta koltugun altındakı bır kablo ucunda takılı olan 30 amperlık bır sıgorta basıt yanı sende alıp takabılrsın kolay ıur olayy ben bugun guzelce ınceledım :bounce:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
kemal benim gaz kolu da çok sert ama herkezinki sert diye biliyorum . gpr nin genel özelliği :) bu arada senin cross ne durumda ?

acemi bakımı ferco da yaptırmaya gelince : fercoda buji 45 tl dışarıda 5 tl :) artık buna göre sen düşün. ben birkaç kere öpüldüm bir daha asla mecbur kalmadıkça gitmem :)
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
kemal benim gaz kolu da çok sert ama herkezinki sert diye biliyorum . gpr nin genel özelliği :) bu arada senin cross ne durumda ?

acemi bakımı ferco da yaptırmaya gelince : fercoda buji 45 tl dışarıda 5 tl :) artık buna göre sen düşün. ben birkaç kere öpüldüm bir daha asla mecbur kalmadıkça gitmem :)

evet doğru söylüyosun 1000 bakımına 60 Tl istediler + buji değişirse 100 Tl olur dedi. 60tl birşey değil hadi onun bakımını yaptırıyımda bujiyi kendim takarım. buji markası olarak ne önerirsiniz?
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
porseleni daha kısamı hatırlamıyorum ama uç kısmı daha ince. orhan maslak sanayide ngk nın distribütörü vardı. oradan 23 tl ye almıştım. sanayinin girişindeki BP istasyonunun oradan aşağıda sol tarafta bi iş merkezinde idi yeri ama ismini tam hatırlamıyorum.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Hmm bana porseleni daha kısa buji gereklide :)
Normalden daha kısa olması lazım buji piposunun içinde kaybolması gerekiyor bujinin :)
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
BR8EIX normaliyle aynı ebatta. sadece kadirin de dediği gibi ateşlemenin gerçekleştiği uç kısmı çok daha ince.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:48 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:47 PM ----------

porseleni daha kısamı hatırlamıyorum ama uç kısmı daha ince. orhan maslak sanayide ngk nın distribütörü vardı. oradan 23 tl ye almıştım. sanayinin girişindeki BP istasyonunun oradan aşağıda sol tarafta bi iş merkezinde idi yeri ama ismini tam hatırlamıyorum.

Orhan sana dediğim yer burası, ben de burdan aldım ( 2 adet kalmıştı elinde acele et :cherry: )
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
Arkadaşlar ben bugun 1000 km bakımını yaptırdım vespa motorda motoru aldım geldim sanki motora dokunulmamış. hatta motoru stop edip 1 saat sonra çalıştırmayı denedim çalışmadı 30dk uğraştım en sonunda bir baktım buji yerinden çıkmış o tırtıklı ucu dümdüz olmuş. bu nasıl bakımdır yaa. hemen gittim yeni bir buji aldım kız gibi oldu. bu arada excupu taktık ama sanki birşey farketmedi gibi geldi. yine 135 km den yüksek hıza cıkamadım sanki hızlanmadada bir fark yok...
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
evt. 130 km hıza cok rahat cıkıyodu. ama son vitese atınca devir düşüyo anlamadım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst