Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
140
İlandaki resimde benim motorda çıkmış:) , arkadaşım zaten. Bildiğim kadarıyla motoru temiz zaten 2. motor olarak kullanıyor.Normalde arkadaşın söylediği gibi 600rr sahibi. Bu arada ilan başlığı saçma derken motor gerçekten temiz arkdaşım diye söylemiyorum çok titizdir:p

Hoca dediği kadar temiz mi bilmem ama rengi beyaz olsa kesin almıştım o motoru. Seninkini satarsan görüşelim, 6000 TL falan verebilirim.
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
satmaayı dusunuyorum bende ama 600rr alırsam eger alıcak olan arkadaş varsa görüşebilirim .
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Ya Bilo ben o arkadaşının motorunun durumunu cidden merak ediyorum. Güzel gibi gözüküyor da kendisi yarışlara falan gireceğini, giremediğini ya da biraz girdiğini türünde birşeyler söyledi. Açıkcası yarışlara girmiş bir motorun durumu nedir ne olur bilmediğimden tereddütteyim. Bir yandan da şu final dönemimin geçmesini bekliyorum ki gidip motora bir bakacağım. Hayırlısı olsun artık:)
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
gecen sene yarısları yapılcak diye almıstı yapılmayınca normal olarak kullandı mhyen
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
yağ konusunda kimse bişey yazmayacakmı?
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
ee bu pazar yapıyo muyuz iznik gezisini? Uğur sen gelebilecen mi ??(7sinde gelemeyebilirim die yazdığını hatırlıyorum sanki )
amcaoğlum da gelebilir gezi olursa yamaha xmax 250 ile.
kuyucadısı sen de gel :)
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
ee bu pazar yapıyo muyuz iznik gezisini? Uğur sen gelebilecen mi ??(7sinde gelemeyebilirim die yazdığını hatırlıyorum sanki )
amcaoğlum da gelebilir gezi olursa yamaha xmax 250 ile.
kuyucadısı sen de gel :)

bu hafta sonu mu? ama ama ama kahvaltımız varrr :cyclopsan
siz kahvaltıya gelmiyomusunuz? :silent:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ya meraktan bişiler soracağım derbiciler.. Hiç öyle önceki sayfaları oku demeyin ...

*0/100 km; Kaç saniye derbi ile ?
*Görebildiğiniz son hız nedir ?
*İki zamanlı olmasının motor ömrü için bi zararı var mı ?
*Her hangi bir kronik sorun la karsılastınız mı ?
*Derbi Kullanan her hangi bir arkadasın yasadığı en masraflı sorun nedir?
*Ara hızlanmalar ne durumda ?
*İki kişi ile rahat bir motor mu ?
*Arkadan CBR gibi mi gözüküyo :p

Bu sorulara detaylı cevaplar bekliyorum :rendeer:
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Ne o çako hyodan derbiye dönüş mü bu :p
Hyo.ları görüyoruz,yarısı patlıyor,bizde de adamlar bir motor koymuş 11000 devri görmezsen rahat edemiyorsun:)
Bu arada Türkiye'nin en temizi vs yazan arkadaş araştırmadan sallamış,bu motorların hepsi euro2,fren balataları,süspansiyon hepsi aynı sadece son çıkanlarda renk seçenekleri arttı ve stickerler değişti...
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Valla bilmiyorum hyoyu tartışmıycam şimdi :)
Aam tek sinir olduğum şu rxi öve öve bitiremeyen şahsiyet :)
Ya bende rx vardı motoru bilmesem susucam ama bildiğim şeyi abartmıyorlar mı sinir oluyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst