Sağolasın astral görüntüsü gerçekten hoş duruyor tek eksiği sesi diyebilirim
derbici_52 arkadaşım kafa yapmaya çalışma bunlar iki zamanlı tek silindir krank koluna biniyor bütün yük ayrıca ön amaortisörlerin keçelerinede zarar verirsin:wiinkk:
[/UR




Satmaktan vazgeçtim şimdilik kullanıyorum. Ama büyük ihtimalle önümüzdeki ay kardeşime vereceğim. bu arada sen motoru orduya nasıl götürdün? ben de motoru osmaniye ye götürmeyi füşünüyorum ama nasıl :silent::silent:
herkese selamlar
otobüse le getir 50-100 lira arası getirirler iple bağlayıp dik pozisyonda da getirebilrsin
sıvıları boşalttıp battaniye tarzı bi şeyin üzerine de yatırabilirsin
bu konu ile ilgili topic te var sanırsam otobüsle getirenler yazmış
Şubatta gel eğer müsait olursam elimden geldiğince gezdirmeye çalışırım
o zaman tamam bizde hasret giderriz
bi zorkun bi çiftmazı kebap yer geliriz tabi istersen
zorkuna bi yol yapmışlar paso millet yarışa gidiyor
kenarlarına da millet uçmasın diye beton bariyer yapmışlar 3 şerit olmuş yeni asfaltla nerdeyse yol
linki de şu otobüs için
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/52993-motoru-kargo-ile-baska-sehirlere-tasimak-2.html