Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Hey masallah guzel makina .

Fuara bende gitmek istiyorum , kadir sana artci olurum haberin olsun.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Arkadaşlar ben 8 şubat pazar gunu fuarda olucam.Herkese uyarsa hep beraber gidelim derim.Hem bayadır gorusmuyoruz,fuarda toplaşırız,gorusmus oluruz, güzel olur.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Extrema nazar değmesin, çok güzel ve nadide bir motorun var, hayalimin motorlarından...Cüsseyi filan zaten geçtikde bence birçok 600lükten daha güzel duruşu var, performans olarak 250'lik 2zaman tartışması bile olmaz...
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
:silent:YENIDEN MERHABA ARKADSLAR YENI DERBICI OLARAK BENIM MAKINEMLE ILGILI SORUNUMU ACMAK ISTIYORUM MAKINA HERSEYIYLE SPER BIRDE SU ANLARI IYI YERE MONTE ETSELERDI NEYSE SORUMA GELIM HIC DERBİDEKI AYNALRI SOKUP YERINE BASKA AYNA TAKAN OLDUMU ACABA ONU OGRENCEKTIM SOKUP TAKAN VARSA BANA YARDIMCI OLURMSUN CUNKU COK SIKINTI YAPIYOR BIRDR BENIM CUSSE BIRAZ BUYUK 90 KG CIVARINDAYIM AMA MAKINAYI 145 VURDURDUM DUZ YOLDA BIRDE İŞİKLARDA BIR IKI DEFA KAFA YAPTIM COK ZEVKLI YAMAHA XT 350 DEN ALISKANLIK VALLA BUTUN INSANLARIN GOZU UZERINIZDE OLUYOR NEYSE BANA YARDIMCI MOLURSANIZ SEVINRIM IYI GECELER
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Sağolasın astral görüntüsü gerçekten hoş duruyor tek eksiği sesi diyebilirim :)
derbici_52 arkadaşım kafa yapmaya çalışma bunlar iki zamanlı tek silindir krank koluna biniyor bütün yük ayrıca ön amaortisörlerin keçelerinede zarar verirsin:wiinkk:
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
Sağolasın astral görüntüsü gerçekten hoş duruyor tek eksiği sesi diyebilirim :)
derbici_52 arkadaşım kafa yapmaya çalışma bunlar iki zamanlı tek silindir krank koluna biniyor bütün yük ayrıca ön amaortisörlerin keçelerinede zarar verirsin:wiinkk:

:rendeer:tsk kardesım uyarın ıcın bakıyorum bızım derbıcıler uyumus sorum cevabsız kaldı yahuu:cyclopsan
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
aynaları söküp yerine başka ayna takan yok diye biliyorum. aynaların kafa grenajına sabitlenen bölümüne uyacak ayna biraz zor bulunur gibi geliyor bana. benimkiler de çok kötü durumdaydı aynaları sabitledim. arayı dolgu malzemesi ile doldurdum , fazlalıkları zımparaladım sonrada boyadım. gayet de iyi oldu ama tek sorun aynalar artık kapanmıyor. :mrgreen:
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Ben aynalarıma gözüm gibi bakıyorum.Takıntı oldu bende artık.Aynalara bişey olmasın diye cok nazık davranıyorum. bizim makınelerı kullanan bıcok kısının aynalarında sıkıntı vardı benım gordugum o yuzden gozum korktu.Valla acarken kaparken cerrah edasıyla nazıkce acıyorum nazıkce kapatıyorum.Uzerıne brandayı orterken bıle,Uzerıne yuk bınmesın dıye ugrasıyorum.
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Buna uygun malesef ayna yok, çünkü yeri bu aynaya özel! Bu arada yukarıda bahsedilmiş aynalarınıza çok dikkat edin, açma kapamada veya kolunuzu çarptığınızda elinizde kalabilir,benim bir tanesi bu şekilde gitti, bende ikisinide sağlam epoxi yapışkanla sabitledim, orjinalden farkı yok ama katlanmıyor, birde eskiden titreme yapardı şimdi o da yok varsın kapanmasın böyle kafam rahat...Bu arada o aynaların kıymetini bilin tanesi 200TL'ye yakın.
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316


tsk kadir kardesım eger bu makıneyle anlasmasaydık senın makıneye talıptım ugur bılıyor konuyu sen makıneyı ne yaptın sattınmı sahıbınde yayınlamıstın ne oldu:)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Satmaktan vazgeçtim şimdilik kullanıyorum. Ama büyük ihtimalle önümüzdeki ay kardeşime vereceğim. bu arada sen motoru orduya nasıl götürdün? ben de motoru osmaniye ye götürmeyi füşünüyorum ama nasıl :silent::silent:
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
ben motoru zeytınburnu ambarla goturdum ve tıra kendım koydum ve kartonlarlada destek verdım cok rahat geldı bende pesınden otobusle geldım istanbuldan orduya 100 tl ye geldı cok rahat hıc bır cızık yoktu yanı saglam gelmıstı ama cok kormustum acıkcası
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Satmaktan vazgeçtim şimdilik kullanıyorum. Ama büyük ihtimalle önümüzdeki ay kardeşime vereceğim. bu arada sen motoru orduya nasıl götürdün? ben de motoru osmaniye ye götürmeyi füşünüyorum ama nasıl :silent::silent:

herkese selamlar
otobüse le getir 50-100 lira arası getirirler iple bağlayıp dik pozisyonda da getirebilrsin
sıvıları boşalttıp battaniye tarzı bi şeyin üzerine de yatırabilirsin
bu konu ile ilgili topic te var sanırsam otobüsle getirenler yazmış

Şubatta gel eğer müsait olursam elimden geldiğince gezdirmeye çalışırım
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
herkese selamlar
otobüse le getir 50-100 lira arası getirirler iple bağlayıp dik pozisyonda da getirebilrsin
sıvıları boşalttıp battaniye tarzı bi şeyin üzerine de yatırabilirsin
bu konu ile ilgili topic te var sanırsam otobüsle getirenler yazmış

Şubatta gel eğer müsait olursam elimden geldiğince gezdirmeye çalışırım

Sağol kardeş bende otobüsle getirmeyi düşündüm ama hasar görme ihtimali var. gezdirme konusuna gelince bende osmaniyeliyim ailem osmaniyede osmaniyeyi oldukça iyi bilirim :) orda doğdum orada büyüdüm:cherry::cherry::cherry: ama yinede sağol:cat:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
o zaman tamam bizde hasret giderriz
bi zorkun bi çiftmazı kebap yer geliriz tabi istersen
zorkuna bi yol yapmışlar paso millet yarışa gidiyor
kenarlarına da millet uçmasın diye beton bariyer yapmışlar 3 şerit olmuş yeni asfaltla nerdeyse yol
linki de şu otobüs için
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/52993-motoru-kargo-ile-baska-sehirlere-tasimak-2.html

tabi olur kardeş gezeriz bol bol :cat: demek zorkun yolu sonunda bitti :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst