aynı sorun bendede var km sayacı bozuldu 0 km gosterio
Ben de 2 yıl olarak biliyorum. Erdem arkadaşlarında dediği gibi kilometre halatı ile ilgili bi problem olabilir, bence servise gitmeden de halledebilirsin..
ya madem garantin var git yaptır kardeşim uğraşma başka yerlerde. muhtemelen kablodandır.. benim mondialde başıma gelmişti teli değiştirdim sorun gittiydi.
Ben geçen hafta gece işten dönerken soğuktan donmuş biri olarak kışın özellikle gece vakti motosiklet kullanımını boykot ediyorum; kullananları da kınıyorum. Gece 1'de dönmek zorunda kaldım işyerimden. Donmayayım diye içime işçi tulumu giydim, fayda etmedi. Bi de bizim motorlarda sürüş pozisyonu yatık olduğu için soğukta daha fazla omuz ağrısı oluyor. Erdemin bu konuda avantajı var bize göre.
Ben geçen hafta gece işten dönerken soğuktan donmuş biri olarak kışın özellikle gece vakti motosiklet kullanımını boykot ediyorum; kullananları da kınıyorum. Gece 1'de dönmek zorunda kaldım işyerimden. Donmayayım diye içime işçi tulumu giydim, fayda etmedi. Bi de bizim motorlarda sürüş pozisyonu yatık olduğu için soğukta daha fazla omuz ağrısı oluyor. Erdemin bu konuda avantajı var bize göre.
Hayır tam tersi race daha az rüzgar ve soğuk alıyor dik durduğunda bütün soğuk göğüsüne geliyor
Bu arada Ben gilerayı verdim arkadaşlar artık gileram yok ama onun yerine rs250 aldım![]()
gözüme çarptı 2000. mesajın hayırlı olsun![]()
Motosikletlerde hep 2 sene oluyor garanti benim de bildiğim kadarıyla...
Extrema hayırlı olsun! RS250 benim hassstası olduğum bi makine.. burda sevmeyen de yoktur heralde. aman nazar değmesin. yakıt durumunu çok merak ediyorum. 100km'de 10 litre yakıyodur di mi? anlatsana biraz kardeşim, ben rs250 aldım deyip bırakmışın =)
Extrema hayirli olsun yeni motosikletin :cat: