Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
aynı sorun bendede var km sayacı bozuldu 0 km gosterio

garantisi yoksa bi yere yönlendirebilirim kadıköyde bizim hyoda bozuktu kabloların içindeki tellerden biri hakkı rahmetine kavuşmuş haletti saolsun :cat:

manyetolu sistemse sizinkide muhtemelen kablodur bozulma ihtimaline %5 felan diyordu çünkü oradaki abi mekanik bi sistem olduğu için ilk açtı içini felan temizedi taktı baktı olmadı kablolara baktı uraştı baya saolsun
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Motosikletlerde hep 2 sene oluyor garanti benim de bildiğim kadarıyla...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Ben de 2 yıl olarak biliyorum. Erdem arkadaşlarında dediği gibi kilometre halatı ile ilgili bi problem olabilir, bence servise gitmeden de halledebilirsin..
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Ben de 2 yıl olarak biliyorum. Erdem arkadaşlarında dediği gibi kilometre halatı ile ilgili bi problem olabilir, bence servise gitmeden de halledebilirsin..

ya madem garantin var git yaptır kardeşim uğraşma başka yerlerde. muhtemelen kablodandır.. benim mondialde başıma gelmişti teli değiştirdim sorun gittiydi.
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
ya madem garantin var git yaptır kardeşim uğraşma başka yerlerde. muhtemelen kablodandır.. benim mondialde başıma gelmişti teli değiştirdim sorun gittiydi.

abi fırsatını bulsam gidecem de.. şu saatte yeni girdim eve.. yaşamak için mi çalışıyorum, çalışmak için mi yaşıyorum belli değil.. neyse en azından işe motorla gidip geliyorum da üç kuruş zevkim oluyo =) cumartesi günü feyizoğlu'na gidiyorum bikaç kışlık giyim kuşam almaya.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Ben geçen hafta gece işten dönerken soğuktan donmuş biri olarak kışın özellikle gece vakti motosiklet kullanımını boykot ediyorum; kullananları da kınıyorum. Gece 1'de dönmek zorunda kaldım işyerimden. Donmayayım diye içime işçi tulumu giydim, fayda etmedi. Bi de bizim motorlarda sürüş pozisyonu yatık olduğu için soğukta daha fazla omuz ağrısı oluyor. Erdemin bu konuda avantajı var bize göre.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Ben geçen hafta gece işten dönerken soğuktan donmuş biri olarak kışın özellikle gece vakti motosiklet kullanımını boykot ediyorum; kullananları da kınıyorum. Gece 1'de dönmek zorunda kaldım işyerimden. Donmayayım diye içime işçi tulumu giydim, fayda etmedi. Bi de bizim motorlarda sürüş pozisyonu yatık olduğu için soğukta daha fazla omuz ağrısı oluyor. Erdemin bu konuda avantajı var bize göre.

Hayır tam tersi race daha az rüzgar ve soğuk alıyor dik durduğunda bütün soğuk göğüsüne geliyor :)

Bu arada Ben gilerayı verdim arkadaşlar artık gileram yok ama onun yerine rs250 aldım :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Ben geçen hafta gece işten dönerken soğuktan donmuş biri olarak kışın özellikle gece vakti motosiklet kullanımını boykot ediyorum; kullananları da kınıyorum. Gece 1'de dönmek zorunda kaldım işyerimden. Donmayayım diye içime işçi tulumu giydim, fayda etmedi. Bi de bizim motorlarda sürüş pozisyonu yatık olduğu için soğukta daha fazla omuz ağrısı oluyor. Erdemin bu konuda avantajı var bize göre.

walla ben dainese'den ucuza mont aldım goratex gayette iyi iş görüyor en son cuma günü kullandım bu mangal partisi vs o vesile ile giydim içimde bi sweat vardı o kdar yolda üşütmedi hiç az bişe belden ve boyundan rüzgar alması kötü ama boyunluk felan herşey dükkanda yalan oldu yeniden almam lasım
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
o günde baya bi yerlere gidildi uğurmumcuya dğa çıkıldı ayberkin çiğköftecisine oradanda fenere gazlandı (1100xx artçıydım)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Motosikletlerde hep 2 sene oluyor garanti benim de bildiğim kadarıyla...

oluyoda bazı motorlarda 2 sene bütün parçaları dahil olmuyor buna mesela hyoda istanbul motor motorun elektrik tesisatının garantiye girmediğini söylediğinde çıldırtmıştım
dedim bu plakalı şase numarasına ait motorun garantisi varmı var
garanti kapsamında belirtilmişmi (bakmadım ama bildiğim kadarıyla belirtilmemiş)
beni ilgilendirmez bozulduysa yapılmsı gerektiği belirttim dedimde roni boşver dedi
bizim ustaya gittik sonunda kablonun biri kopmuş yaptı düzeltti fıstık gibideçalışıo şimdi :queen:
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Extrema hayırlı olsun! RS250 benim hassstası olduğum bi makine.. burda sevmeyen de yoktur heralde. aman nazar değmesin. yakıt durumunu çok merak ediyorum. 100km'de 10 litre yakıyodur di mi? anlatsana biraz kardeşim, ben rs250 aldım deyip bırakmışın =)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Extrema hayırlı olsun! RS250 benim hassstası olduğum bi makine.. burda sevmeyen de yoktur heralde. aman nazar değmesin. yakıt durumunu çok merak ediyorum. 100km'de 10 litre yakıyodur di mi? anlatsana biraz kardeşim, ben rs250 aldım deyip bırakmışın =)

Bıraktım çünkü şuan bir köşede bekliyor yeni gelecek parçalarını :)
Bikaç parçasını değiştirip öyle çıkarcam yollara almanyadan kuzen falan yardım ediyo sağolsun gelicek yakında parçalarım :p
Bu arada iyi dileklerin için sağol..
Ama kasa olarak gerçekten harika bişey çok estetik duruyor :)

Extrema hayirli olsun yeni motosikletin :cat:

Sağol jonturq :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Extrema hayırlı olsun motorun. Harika bir tercih yapmışsın. Motorunun fotoğraflarını bekliyoruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst