[Denizli - MT]

Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
82
Zongoku - Bayram Mert Duran ------------> 2 Adet L- 1 Adet S Beden- Hepsi V yaka
Denizlee - Süleyman Deniz ----------------> 3 Adet- L beden- 1 adet V yaka, 2 adet yuvarlak yaka
Tekteker_Ramço - Ramazan Can -----------> 2 Adet- L beden- Yuvarlak Yaka
byramdenizli - Bayram Öztürk--------------> 2 Adet XL- 1 Adet S beden- ??????
Soccer- Ali Yılmaz-------------------------> 2 Adet M Beden- ??????
Alper55-----------------------------------> 2 Adet- L beden- V yaka
Dentekklima - Hüseyin İnan-------------------------------> 3 Adet- M Beden- V yaka
Gangster90----resul -------------------------------> 1 adet - M beden yuwarlak yaka
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
634
Zongoku - Bayram Mert Duran ------------> 2 Adet L- 1 Adet S Beden- Hepsi V yaka
Denizlee - Süleyman Deniz ----------------> 3 Adet- L beden- 1 adet V yaka, 2 adet yuvarlak yaka
Tekteker_Ramço - Ramazan Can -----------> 2 Adet- L beden- Yuvarlak Yaka
byramdenizli - Bayram Öztürk--------------> 2 Adet XL- 1 Adet S beden- ??????
Soccer- Ali Yılmaz-------------------------> 2 Adet M Beden- ??????
Alper55-----------------------------------> 2 Adet- L beden- V yaka
Dentekklima - Hüseyin İnan-------------------------------> 3 Adet- M Beden- V yaka
Gangster90----resul -------------------------------> 1 adet - M beden yuwarlak yaka
Sadeceo --- Ödr ----------------------------------> 3 adet - S Beden
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
DENİZLİ MOTOSİKLET AŞIKLARI
1black_ıce
2bygkhn
3sadeceo
4 sey_47
5 gangster90
6 zongoku
7savatage
8 ms90
10 uğuralp
11 cardoso
12 mrt20
13 quadro
14 denizlee
15 byramdenizli
16 alper55
17 dentekklima
18 mustanoglu
19 mehmet mumtaz


yeni gelen arkadaslar hos geldiniz en kısa zamanda tanısmak üzere
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Arkadaşlar 11 Nisan Çarşamba günü saat 19.30 da Denizli Belediye Meydanında toplanıyoruz.

Bazı arkadaşlarımızın Cumartesi günü uygun olamaması ve bazı kardeşlerimizin de ehliyetini kutlamak açısından ve katılımın hafta içi nasıl olacağını da görmek açısından böyle bir şey düşündük. Zamanı uygun olan abilerimizi kardeşlerimizi 1 saatte olsa bekleriz tanışmış oluruz. Selamlar. Saygılar.
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
Zongoku - Bayram Mert Duran ------------> 2 Adet L- 1 Adet S Beden- Hepsi V yaka
Denizlee - Süleyman Deniz ----------------> 3 Adet- L beden- 1 adet V yaka, 2 adet yuvarlak yaka
Tekteker_Ramço - Ramazan Can -----------> 2 Adet- L beden- Yuvarlak Yaka
byramdenizli - Bayram Öztürk--------------> 2 Adet XL- 1 Adet S beden- ??????
Soccer- Ali Yılmaz-------------------------> 2 Adet M Beden- ??????
Alper55-----------------------------------> 2 Adet- L beden- V yaka
Dentekklima - Hüseyin İnan-------------------------------> 3 Adet- M Beden- V yaka
Gangster90----resul -------------------------------> 1 adet - M beden yuwarlak yaka
Sadeceo --- Ödr ----------------------------------> 3 adet - S Beden
cardoso..... hilmi ----------------------------------- 5adet xl tisort modelleri ortaya karısık
sey_47 -------ibrahim 1adet xl
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Zongoku - Bayram Mert Duran --------------------------> 2 Adet L- 1 Adet S Beden- Hepsi V yaka
Denizlee - Süleyman Deniz -----------------------------> 3 Adet- L beden- 1 adet V yaka, 2 adet yuvarlak yaka
Tekteker_Ramço - Ramazan Can -----------------------> 2 Adet- L beden- Yuvarlak Yaka
byramdenizli - Bayram Öztürk---------------------------> 2 Adet XL- 1 Adet S beden- ??????
Soccer- Ali Yılmaz--------------------------------------> 2 Adet M Beden- ??????
Alper55------------------------------------------------> 2 Adet- L beden- V yaka
Dentekklima - Hüseyin İnan-----------------------------> 3 Adet- M Beden- V yaka
Gangster90----resul -----------------------------------> 1 adet - M beden yuwarlak yaka
Sadeceo --- Ödr ---------------------------------------> 3 adet - S Beden- ??????
cardoso ---- Hilmi --------------------------------------> 5 adet - xl Beden- tişört modelleri ortaya karısık
sey_47 ---ibrahim --------------------------------------> 1 adet - xl Beden- ??????

Şu anda 28 adet ve artmaktadır.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Arkadaşlar 11 Nisan Çarşamba günü saat 19.30 da Denizli Belediye Meydanında toplanıyoruz.

Bazı arkadaşlarımızın Cumartesi günü uygun olamaması ve bazı kardeşlerimizin de ehliyetini kutlamak açısından ve katılımın hafta içi nasıl olacağını da görmek açısından böyle bir şey düşündük. Zamanı uygun olan abilerimizi kardeşlerimizi 1 saatte olsa bekleriz tanışmış oluruz. Selamlar. Saygılar.

.........................
 
Katılım
29 Mar 2012
Mesajlar
46
günaydın beyler,bayanlar varsa onlarada günaydın:) 11/4/2012 Denizli Belediyesi meydan demişsiniz, güzel de hiç hava durumuna bakmadınız mı? çarşamba hava sağnak yağışlı ve 19 derece görünüyor.elbette bir çoğunuza yağmur ve soğuk dokunmuyordur ama ben ihtiyar bir adamım,bana dokunuyor :) ama hava iyi olmaz ve uygun olursam,sizlerle tanışmka için gelmeye çalışacağım:)
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
:cherry: Havalar problem değil ya kapalı yerde otururuz :cherry: Tabiki de çok yağmurlu olursa iptal ediveririz:cherry: İnşallah hava güzel olur hiç olmazsa yağmur yağmaz da görüşmek nasip olur:)
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Motorlar gıcr gıcır oldu :cherry:

Ben, Mesut ve Oğuzhan kardeşim motorları temizledik az önce yağmura yakalanmadan hallettik şükür.




 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Arkadaşlar 11 Nisan Çarşamba günü saat 19.30 da Denizli Belediye Meydanında toplanıyoruz.

Bazı arkadaşlarımızın Cumartesi günü uygun olamaması ve bazı kardeşlerimizin de ehliyetini kutlamak açısından ve katılımın hafta içi nasıl olacağını da görmek açısından böyle bir şey düşündük. Zamanı uygun olan abilerimizi kardeşlerimizi 1 saatte olsa bekleriz tanışmış oluruz. Selamlar. Saygılar.

Arkadaşlar yarın havaya bağlı olarak tabi buluşma yapılacaktır. Plan halen devam etmektedir herhangi bir iptal durumu yoktur.

---------- Post added at 17:19 ---------- Previous post was at 17:16 ----------

denizli de yaşıyorsunuz 20 plaka yok.. ben istanbuldayım bende 20 plaka var...

[url]http://g1204.hizliresim.com/w/b/496v2.jpg[/url]

Ramazan abi sen bizden çok Denizli li oldun ya :cherry: Mesutun plaka 20 de tam gözükmemiş :cherry:
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Zongoku - Bayram Mert Duran --------------------------> 2 Adet L- 1 Adet S Beden- Hepsi V yaka
Denizlee - Süleyman Deniz -----------------------------> 3 Adet- L beden- 1 adet V yaka, 2 adet yuvarlak yaka
Tekteker_Ramço - Ramazan Can -----------------------> 2 Adet- L beden- Yuvarlak Yaka
byramdenizli - Bayram Öztürk---------------------------> 2 Adet XL- 1 Adet S beden- ??????
Soccer- Ali Yılmaz--------------------------------------> 2 Adet M Beden- ??????
Alper55------------------------------------------------> 2 Adet- L beden- V yaka
Dentekklima - Hüseyin İnan-----------------------------> 3 Adet- M Beden- V yaka
Gangster90----resul -----------------------------------> 1 adet - M beden yuwarlak yaka
Sadeceo --- Ödr ---------------------------------------> 3 adet - S Beden- ??????
cardoso ---- Hilmi --------------------------------------> 5 adet - xl Beden- tişört modelleri ortaya karısık
sey_47 ---ibrahim --------------------------------------> 1 adet - xl Beden- ??????

Şu anda 28 adet ve artmaktadır.

Tişört listesi de devam etmektedir. Mehmet abinin yaptığı çalışmayı yarın buluşmadan önce firmaya götüreceğiz. Son durumu bildiririz.

---------- Post added at 17:24 ---------- Previous post was at 17:21 ----------

Biz eşşek miyiz ? şam babası mı ?

Aga bak ya hemen ne köpürüyon sen çalışmıyon mu aga nasıl gelcen acep??????????????????
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
634
Tişört listesi de devam etmektedir. Mehmet abinin yaptığı çalışmayı yarın buluşmadan önce firmaya götüreceğiz. Son durumu bildiririz.

---------- Post added at 17:24 ---------- Previous post was at 17:21 ----------



Aga bak ya hemen ne köpürüyon sen çalışmıyon mu aga nasıl gelcen acep??????????????????


Vay bieahhh vay bieahhhh bide cevap veriyor bak :jocolor:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst