[Denizli - MT]

Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Yarın Hılmi abi donasmı ısmarlayacak şimdi :)
Valla bilmem gari ısmarlarmı ısmarlamaz mı? Sormak lazım:cherry:

---------- Post added at 21:18 ---------- Previous post was at 20:09 ----------

Arkadaşlar yarın akşam ki geleneksel toplantılarımızı unutmayalım. Malum bugünden haber vereyim ki herkes görsün. Kemikleşmiş bir grup oluştu ama biz herkes katılsın daha da kalabalıklaşalım istiyoruz. Bilginize. Selamlar.

Yer: Belediye Meydanı Atın Altı :D
Zaman: 19.00 Geç gelecek olabilir diyerek 15 dk-30 dk arası bekliyoruz orada. Yani en geç 19.30 a kadar beklenir. Daha geç gelecek arkadaşlarımız haber verirlerse iletişim kopmaz güzel olur.
Muhabbet Konusu: Konu konuyu açıyor valla karışık :D

Saygılar...
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Arkadaş son hatırlatma olarak akşam 19.00 da toplantıyı unutmayalım. Görüşmek dileğiyle herkese selamlar.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
ARKADAŞLAR YARIN HAVANIN DURUMUNA GÖRE ORNAZ VADİSİNE GİDİYORUZ. HAVA ŞARTLARININ ELVERİŞLİ OLMASINA BAĞLI OLARAK YARIN SAAT 13.00 DE DENİZLİ BELEDİYESİ MEYDANINDA BULUŞULACAKTIR. ŞU ANDA 2 MOTOR 4 KİŞİYİZ. HERKESİN KATILIMINI BEKLERİZ.
 
Katılım
13 Tem 2011
Mesajlar
16
AHHH AH ARKADAŞLAR BENDE BU TARZ GEZILERE KATILMAK ISTERIMAMA BAKIYORUM GENEL GEZILEREDE BENIM MOTOR PEK DE BU TARZ ARAZILERE UYUMLU DEGIL :farao:
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
AHHH AH ARKADAŞLAR BENDE BU TARZ GEZILERE KATILMAK ISTERIMAMA BAKIYORUM GENEL GEZILEREDE BENIM MOTOR PEK DE BU TARZ ARAZILERE UYUMLU DEGIL :farao:
Siz yeter ki katılmak isteyin uyumlu yollara gideriz:cat:Ama bence fazer bizim gittiğimiz yolları hayli hayli gider. Arkadaşın pasifik 2 kişi gitti oraları. Hilmi ile Önder 170 kilo:)Tabi siz motoru öyle yollara sokmak istemezsiniz belki o zaman ayrı tabi. Bende yavaş yavaş gittim çamurluğu kırmamak için mesela. Benim ön çamurluk şu an zaten çatlak telle tutturdum. Ama banamısın demedi. Tabi dikkat ettim yavaş yavaş. Demem o ki fazer uçurur o yolları:)

---------- Post added at 18:45 ---------- Previous post was at 18:39 ----------

Zaten Babadağ bir de bu gezimiz var. İkisinde de bence tam fazerlık yollar. Hele bizim motorlar yokuş çekmezken sizin motorunuzun gidişi süper olur. Pamukkale gezimiz olacak 25 inde yollar güzel bildiğiniz gibi. Hep beraber gezeriz inşallah. Selamlar...
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
slm arkadaşlar nasılsınız... arkadaşlar perşembe günü yeniden denizli deyim... 11 motorlu piyade tugayına yakın bir güvenilir otopar lazım motsikleti koymak için.. tavsilerinize ihtiyacım var... stat ve çevreside olabilir...
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
slm arkadaşlar nasılsınız... arkadaşlar perşembe günü yeniden denizli deyim... 11 motorlu piyade tugayına yakın bir güvenilir otopar lazım motsikleti koymak için.. tavsilerinize ihtiyacım var... stat ve çevreside olabilir...
Ramazan kardeşim oralarda bildiğim güvenilir bir otopark yok. Ama bi tavsiyem var tabi sana biraz uzak kalır ama forum çamlığın alt garajına koyabilirsin diye düşünüyorum. İzin günlerinde gider alırsın hemen dolmuşla 5 dk da motorun yanında olursun. Keşke evim oralarda olsa da bana bırakabilirsin desem. Ama benim ev Adliye taraflarında uzak kalır. Evi oralarda olan arkadaşımız da yok heralde. Aklıma gelen en uygun yer forum çamlığın alt garajı.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Ramazan kardeşim oralarda bildiğim güvenilir bir otopark yok. Ama bi tavsiyem var tabi sana biraz uzak kalır ama forum çamlığın alt garajına koyabilirsin diye düşünüyorum. İzin günlerinde gider alırsın hemen dolmuşla 5 dk da motorun yanında olursun. Keşke evim oralarda olsa da bana bırakabilirsin desem. Ama benim ev Adliye taraflarında uzak kalır. Evi oralarda olan arkadaşımız da yok heralde. Aklıma gelen en uygun yer forum çamlığın alt garajı.


forum çamlığın altındaki güvenilirmi... haftalık benden kaç lira ücret alırlar acaba....
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
forum çamlığın altındaki güvenilirmi... haftalık benden kaç lira ücret alırlar acaba....
Yok orası ücretli değil normal forumun otoparkı. Motoru güzelce brandayla koyup kalın zincirlerle bağlayabilirsin. Ama tabi garantisi yok. Oralarda hiç otopark yok benim bildiğim. Askeriyenin karşısından bir esnafla anlaşsan mesela. O da nasıl olur bilmiyorum ki. Kardeşim Çınar da otopark çok mesela. Çarşı izninde çınar yakın biliyosun yürürsün hemen 10 dk da motoru alırsın. Çınarda belediyenin altında otopark var orası güvenli olabilir. Sonra pazaristanın arkasında 2 tane otopark var ama güvenilir mi bilmiyorum.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Yok orası ücretli değil normal forumun otoparkı. Motoru güzelce brandayla koyup kalın zincirlerle bağlayabilirsin. Ama tabi garantisi yok. Oralarda hiç otopark yok benim bildiğim. Askeriyenin karşısından bir esnafla anlaşsan mesela. O da nasıl olur bilmiyorum ki. Kardeşim Çınar da otopark çok mesela. Çarşı izninde çınar yakın biliyosun yürürsün hemen 10 dk da motoru alırsın. Çınarda belediyenin altında otopark var orası güvenli olabilir. Sonra pazaristanın arkasında 2 tane otopark var ama güvenilir mi bilmiyorum.

belediyenin alt tarafında ise orasıda mantıklı... aslında akşam geç gelip teslim olacağım ben oraya gitmeden oralara sormak bana söylemek lazım... haftalık kaç paraya alıyorlar acaba öğrenemezmiyiz...
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
yarin akşam.....
Oooo yarın akşam ha ben bi Hilmiyle görüşeyim de güvenilir bir yer var mı öğreneyim. Olmadı sabahtan gider bir fiyat sorarız. Ben sana buradan haber veririm.

---------- Post added at 21:07 ---------- Previous post was at 20:03 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/etk...3-2012-pamukkale-gezisiyle-sezon-acilisi.html

---------- Post added at 21:32 ---------- Previous post was at 21:07 ----------

yarin akşam.....

Ramazan kardeş Hilmiye ulaşamıyorum şu anda ilerleyen saatlerde ulaşmaya devam etcem yola kaçta çıkarsın sen???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst