- Katılım
- 20 Eyl 2009
- Mesajlar
- 1,475
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar arkadaşlar. Denizli MT olarak 2 hafta sonu güzel gezilerimiz oldu. Ben ve Oğuzhan ehliyetlerimizi nasip olursa önümüzdeki hafta içinde alıyoruz. Hilmi kardeşimiz yeni motorunu alacak. Yani herkes artık sezona toparlanmış bir şekilde girecek. Denizli MT olarak sezona çok sayıda motorla ve çok sayıda arkadaşımızla açılış yapalım istiyoruz. Bu nedenle sezon açılışını Pamukkale gezisiyle yapalım istiyoruz. Tüm arkadaşlarımızı bekleriz... Saygılar...