- Katılım
- 20 Eyl 2009
- Mesajlar
- 1,475
:cat:Tamamdır.karsı taraf müsait oldugu zaman gidiyorum kardesim
:cat:Tamamdır.karsı taraf müsait oldugu zaman gidiyorum kardesim
reis mekan tarifinde kısaca t.ş..kaltı desen tamam yav. havuz deyince biraz düşündüm.:cherry:1black_ıce
2bygkhn
3sadeceo
4 sey_47
5 gangster90
6 yesewi
7savatage
8zongoku
9 ms90
10 uğuralp
11 cardoso
12 marinaclub
13 s_t_y_c_
14 mrt20
15 quadro
selam arkadaslar 04subat 2012 cumartesi denizli motosiklet asıkları denizlimt tanışma günü düzenliyorum gelmek isteyen arkadaslar 19,00 denizli belediyesi önündeki havuzun önüne gelsin orda ne yapacamıza karar verecez hosçakalın






Valla çok detaylı gösterişli bişey değil zaten o kadar photoshop da bilmiyorum. Yukarıdaki renkli motor resimlerinide koyayım öyle bi tişört yapayım dedim ama o da hiç güzel gözükmedi. Ondan böyle sade yapmaya çalıştım. Herkes güzel derse fiyat alırız.cok güzel olmus bayram kardesim bügün işlerden giremedim

Kardeşim az sonra renkli geliyor inan daha güzel oldu:cherry:bosver renkli olmasın bu güzeldir

Valla bana da öyle geldivayyy sen bu işi biliyorsun kardesim
Merhabalar aramıza hoşgeldiniz. Motorunuz hayırlı olsun. Kazasız belasız sürüşler dilerim. Sürekli ve katılımcı olmanız dileğiyle iyi forumlar.selam arkadaşlar , İsmim Deniz , yaş 33 , Denizli'de özel bir firmada tekstil mühendisi olarak çalışıyorum , sizler gibi bir motorsiklet sahibi oldum bende , 2012 model RR spyder aldım , bu adreste Denizlimizin sayfasını görünce bir merhaba diyeyim dedim , fırsat buldukça yazmaya çalışırım , herkese selamlar , kazasız sürüşler dilerim.
selam arkadaşlar , İsmim Deniz , yaş 33 , Denizli'de özel bir firmada tekstil mühendisi olarak çalışıyorum , sizler gibi bir motorsiklet sahibi oldum bende , 2012 model RR spyder aldım , bu adreste Denizlimizin sayfasını görünce bir merhaba diyeyim dedim , fırsat buldukça yazmaya çalışırım , herkese selamlar , kazasız sürüşler dilerim.